چرا نمازی مربی استقلال نشد؟

چرا نمازی مربی استقلال نشد؟

خبرگزاری فوتبالی- به نظر می‌رسد پرونده اضافه شدن امید نمازی به کادر فنی استقلال را باید مختومه اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، گویا محمود فکری تصمیمش را گرفته و قرار است امیدعلی ‌دفتری به عنوان عضو جدید کادر فنی استقلال مشغول به کار شود. مربی‌ای که حضورش در تمرین استقلال، با واکنش عجیب نمازی مواجه شد و او در صفحه اینستاگرامش بدون اسم بردن از علی‌دفتری، او را امید بی کارنامه معرفی کرد.

 البته این استوری بدون جواب نماند و نزدیکان محمود فکری، علی‌دفتری را گزینه مناسبی برای حضور در استقلال دانستند. از طرف دیگر مهدی روحی که در زمان مدیریت احمد سعادتمند در استقلال، یکی از معاونان او در بخش ارتباطات محسوب می‌شد، در استوری صفحه اینستاگرامش ضمن اشاره به بخشی از رزومه علی ‌دفتری، از نمازی شدیدا انتقاد کرده که با یک پیامک محمود فکری شهر را به هم ریخته و همه جا عنوان کرده که استقلال او را می‌خواهد. 

شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که نمازی گزینه فکری برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال نبوده و او به درخواست مدیران باشگاه، با دستیار کارلوس کی‌روش در مقطع اول حضور کی روش در ایران یکبار صحبت کرده است. 

یک روایت تائید نشده هم وجود دارد که در صورت اضافه شدن نمازی به کادر فنی استقلال، قرار بوده او گزینه اصلی جانشینی فکری باشد و این مساله هم نقش مهمی در منتفی شدن حضور این مربی در استقلال داشته است. اینکه چرا چنین روایتی هم منتشر شده عجیب است چون مطمئنا یک سرمربی حاضر به کار کردن با جانشینش در یک کادر نخواهد بود. همانطور که قبلا هم گفتیم فکری به دنبال تمرین دهنده و طراح تمرین بود که ظاهرا امیدعلی دفتری، همانی بوده که فکری دنبالش بوده است.

1984