ادعای مدیر اسبق بارسلونا: داور به خاطر باخت رئال مادرید عصبانی بود!

ادعای مدیر اسبق بارسلونا: داور به خاطر باخت رئال مادرید عصبانی بود!

خبرگزاری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر اسبق بارسلونا با خشم در مورد عملکرد سوتو گرادو داور بازی ختافه و بارسلونا پیامی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی نیوم و مسی برخوردی با هم داشتند که این صحنه مدیر اسبق بارسلونا و یکی از نامزدهای ریاست بارسا را عصبانی کرد. در حقیقت لاپورتا مدعی است که در این صحنه بازیکن ختافه باید اخراج می شده است. لاپورتا در صفحه توییتر خود با انتقاد از عملکرد داور نوشت:" ضربه آرنجی که به مسی زده شد، وحشتناک بود. کارت قرمز باید داده می شد و حتی کارت قرمز هم نشان داده نشد. احتمالا داور از شکست رئال مادرید عصبانی بوده است...."

ایتورالده گونزالس کارشناس داوری رادیو کادناسر در مورد این صحنه گفت:" کارت قرمز نداشت. کارت زرد کافی بود... آرنج زد اما برخورد عادی بود. داور این صحنه را ندید چرا که بیش از حد نزدیک بود." البته ایتورالده اعتقاد دارد که کاباکو دیگر بازیکن ختافه باید به علت تکل روی پای پدری اخراج می شده است:" باید کارت قرمز می گرفت. تکل خشنی زد."

دیگر صحنه جنجالی بازی مربوط به پنالتی دی یونگ روی جنه بود. ایتورالده در مورد این صحنه گفت:" دی یونگ دیر رسید و مجبور شد که خطا کند و به همین خاطر پنالتی، تصمیم درستی بود."

4125