کومان: بازیکن ختافه حرف‌های بسیار زشتی به من زد

کومان: بازیکن ختافه حرف‌های بسیار زشتی به من زد

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان مربی هلندی بارسلونا داور ویدیویی را مقصر شکست تیمش مقابل ختافه دانست و به کنایه گفت که نمی داند داور ویدیویی در این بازی وجود داشته است یا نه.

به گزارش فوتبالی، کومان در مورد اولین شکست خود در بارسلونا بیان کرد:"بازی بسیار مشکلی در مقابل حریف بسیار سختی نظیر ختافه داشتیم. چندین موقعیت داشتیم، به خصوص در نیمه اول. گریزمان هم یک موقعیت داشت اما وارد دروازه حریف نشد. بدشانسی؟ این را نمی توان توجیه دانست. حقیقت این است که بدشانس بودیم اما علت شکست ما این نبود. موقعیت های خیلی کمی داشتیم و به همین خاطر تعویض هایی انجام دادیم تا بازیکنان بیشتری در خط حمله داشتند اما در حملات بی دقت بودیم."

کومان در مورد تصمیمات داوری گفت:" دوست ندارم در مورد داور صحبت کنم. اگر بازی و کارت های زرد و خطاها را دیده باشید، خودتان می توانید نتیجه بگیرید. داور خیلی بازی را قطع کرد و برای ما بازی کردن سخت بود. در پایان بازی به بوردالاس، سرمربی ختافه گفتم که نیوم، بازیکن تیمشان به من بی احترامی کرده است. نیوم حرف های بسیار زشتی به من زد و در موردش با مربی تیمش صحبت کردم. نمی خواهم در مورد خشونت ختافه صحبت کنم. داور، کمک داور و داور ویدیویی وجود دارند. هر چند که نمی دانم که ایا امشب داور ویدیویی وجود داشت یا نه!"

وی در مورد بازیکنان تیمش هم صحبت کرد:" بازیکنانی نظیر لئو، گریزمان و فاتی می توانند در پست های زیادی بازی کنند. مهم است که بتوانند در پست های مختلفی قرار بگیرند. اگر گل اول را ما می زدیم، بازی عوض می شد. پدری هم شرایط خوبی داشت. می خواستم کوتینیو استراحت کند. پدری نشان داد که در بارسلونا جایگاه خود را دارد."

4125