زلاتان: دو هفته خانه‌نشین بودم و گرسنه شده بودم!

زلاتان: دو هفته خانه‌نشین بودم و گرسنه شده بودم!

خبرگزاری فوتبالی - میلان با نتیجه دو بر یک اینتر را شکست داد. زلاتان ابراهیموویچ هر دو گل میلان را در این بازی به ثمر رساند و دبل کرد. او که دو هفته به خاطر ابتلا به ویروس کرونا خانه نشین شده بود، در اولین بازی پس از شکست دادن کرونا خوش درخشید.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" میلان چهار سال بود که در دربی پیروز نشده بود ، من دو هفته در خانه قرنطینه بودم، بنابراین گرسنه شدم و این را نشان دادم! میل خود به گلزنی را کمی از دست دادم ، اما هر سه روز یک تست داشتم و هیچ کس نمی خواست مرا در بازی متوقف کند. از اینكه پنالتی دفع شد ناامید شدم ، اما مهم این است كه تیم برنده شود. من پیرترین بازیکن تیم هستم ، احساس مسئولیت زیادی می کنم و این احساس را دوست دارم ، زیرا همه آنها از من پیروی می کنند و برای پیروزی گرسنه هستند."

زلاتان در ادامه افزود:" من سخت تمرین می کنم ، با تجربه هستم و هم‌تیمی هایم هم کمک می‌کنند که بازی کنم. همیشه باید با 200 درصد قوا تمرین کنیم. هنگامی که من آمدم ، هدف صعود به اروپا بود و ما این کار را انجام دادیم. فتح اسکودتو یک احتمال است، زیرا اگر باور داشته باشید، می توانید به هر چیزی برسید. هرچند که یک راه طولانی پیش روی ما وجود دارد."

1470