رکورد جدید لوئیس سوارز با گلزنی مقابل سلتاویگو

رکورد جدید لوئیس سوارز با گلزنی مقابل سلتاویگو

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید با نتیجه 2 بر 0 موفق شد در زمین حریف سلتاویگو را شکست دهد. گل اول روخی بلانکو را لوئیس سوارز در دقیقه 6 به ثمر رساند. او که در پنجره نقل و انتقالات اخیر از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد، عملکرد خوبی در جمع شاگردان دیگو سیمئونه داشته است. سوارز اخیرا گفته بود که اگر مقابل بارسا گلزنی کند، خوشحالی نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سوارز اخیرا سکوتش را پس از انتقال از بارسلونا به اتلتیکو مادرید شکسته بود و گفته بود رفتاری که در روز های آخر با او در بارسلونا شد، باعث شده که او اشک بریزد. اکنون لوئیس سوارز به روند خوب خود در لالیگا در اتلتیکو مادرید هم همچنان ادامه می‌دهد. او موفق شد رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند. در حقیقت گلی که سوارز مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند. 150مین گل او در رقابت‌های لالیگا بود.

سوارز در فصل 2015/16 آقای گل لالیگا شده بود و توانسته بود کفش طلای اروپا را ثبت کند. سوارز از تابستان 2014 که به بارسلونا آمد تا تابستان 2020 که آبی و اناری‌ها را ترک کرد، توانست در این مدت 283 بازی 193 گل به ثمر برساند. 193 گل سوارز در تمامی رقابت‌ها بود. او اکنون در لالیگا به رکورد 150 گل رسیده است.

1470