جعفری: رحمتی شخصیت مربیگری دارد

جعفری: رحمتی شخصیت مربیگری دارد

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: هدف ما کمتر از سال گذشته نیست و مثل سال قبل به دنبال سهمیه آسیایی هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، حسن جعفری در خصوص قرعه تیم شهرخودرو در لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. چند سال است که تیم‌ها به هم نزدیک هستند. 

وی افزود: ماشین‌سازی تیم خوبی است که یک مربی جوان استخدام کرده و برای ما ناشناخته است. همین باعث می‌شود نسبت به حریف ذهنیت نداشته باشیم و با تمام قوا وارد مسابقات شویم. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کرده و هفته اول را با قدرت شروع کنیم.

مدافع تیم شهرخودرو در خصوص اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی تجربه مربیگری ندارد و این ممکن است به تیم مشهدی آسیب بزند، عنوان کرد: رحمتی تجربه بازی در میادین مختلف ملی را دارد و فوتبال را خوب می‌فهمد. او همان رویه‌ای را ادامه می‌دهد که مربیان طی سال‌های اخیر از شهرخودرو می‌خواستند. رحمتی عملکرد خوب از بازیکنان می‌خواهد و از نظر من شخصیت مربیگری را دارد چون در این مدت تلاش او را به چشممان دیده ایم.

وی افزود: تجربه به کلاس مربیگری رفتن نیست. در دو سال اخیر، رحمتی هر وقت درون دروازه ایستاد، مثل یک مربی همه چیز را به بازیکنان و مدافعین کناری گوشزد کرده است. کاری که او امسال می‌خواهد انجام دهد، متفاوت با سال‌های گذشته نیست و به واسطه تجربه‌ای که دارد، نکات را به بازیکنان منتقل می‌کرد.

جعفری تصریح کرد: رحمتی جزو با تجربه‌ترین بازیکنان بوده و رکورددار بازی در لیگ برتر است. همین می‌تواند کمک شهرخودرو باشد. فکر می‌کنم قصدش این است که در اولین فرصت به کلاس مربیگری بود اما این دلیل نمی‌شود که یک مربی به خاطر نرفتن به کلاس مربیگری موفق نشود.

وی در خصوص جایگاه شهرخودرو در فصل بیستم عنوان کرد: هدف ما این است که شرایط‌مان را بهتر کنیم و مثل سال قبل به دنبال سهمیه آسیایی هستیم. هماهنگی بازیکنان جدید با قدیمی کمی زمان می‌برد و شما هم می‌دانید امسال بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شدند. هدف ما کمتر از سال گذشته نیست و تصمیم داریم به امید خدا بازی به بازی پیش برویم تا موفق شویم.

7474