شهرخودرو بدون امتیاز، بدون گل زده و بدون پاداش

شهرخودرو بدون امتیاز، بدون گل زده و بدون پاداش

خبرگزاری فوتبالی- تیم شهرخودرو با آمار نا امید کننده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، شهرخودرو بدون امتیاز و بدون گل زده به کار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

شهرخودرو تحت هدایت مجتبی سرآسیایی وارد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد و بعد از گذر از مرحله پلی آف موفق شدند در مرحله گروهی حاضر شود اما نتیجه حضور شهرخودرو در مرحله گروهی اصلا باب میل هواداران این تیم نبود. در دو بازی ابتدایی در مرحله گروهی هدایت این تیم برعهده سرآسیایی بود و شهرخودرو در 4بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا زیر نظر سید مهدی رحمتی به میدان رفت.

نمایند شهر مشهد در 6 بازی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام داد 5 شکست و یک تساوی را به نام خود ثبت کرد که با کنار گذاشتن تیم الهلال عربستان به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به کرونا و حذف امتیازات و بازی های این تیم از این گروه، تنها تساوی شهرخودرو که برابر الهلال کرونا زده به دست آمده بود هم بی اثر شد تا شهر خودورو با 4 شکست و بدون گل زده و امتیاز از مسابقات کنار برود.

شهرخودرو با 5 شکست و یک تساوی برابر الهلال این شانس را داشت تا پاداش 10 هزار دلاری یک تساوی در مرحله گروهی را به حساب خود واریز کند اما بعد از حذف الهلال و در نظر گرفتن 4 بازی که نتیجه اش 4 شکست برای شهرخودرو بود، 10 هزار دلار پاداش تساوی برابر الهلال هم از دست شهرخودرویی ها رفت. 

9697