پیش بازی اینتر - میلان؛ دلامادونینا با طعم کرونا

پیش بازی اینتر - میلان؛ دلامادونینا با طعم کرونا

خبرگزاری فوتبالی – امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سن سیرو و در چهارچوب هفته چهارم رقابت‌های سری آ،‌ دو تیم اینتر و میلان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، پس از سال‌ها بالاخره دربی میلان در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم در رده‌های ابتدایی لیگ قرار دارند هرچند که تنها ۳ هفته از آغاز مسابقات می‌گذرد. اینتر امسال باز هم دست به ریخت و پاش‌های فراوان زده و حتی خود کونته هم می‌داند که راهی جز قهرمانی در سری آ ندارد هر چند که در ابتدای فصل یک بدشانسی به نام ابتلای بازیکنانش به کرونا گریبان اینتر را گرفته است. البته در تیم رقیب هم زلاتان به تازگی سلامتی خود را بازیافته است. ستاره اینتر می‌تواند در این بازی لوکاکو باشد که اخیرا با بستن بازوبند کاپیتانی بلژیک با روحیه‌ای دو چندان به درخشش می‌پردازد.

در سمت دیگر میلان آرام آرام می‌خواهد به روزهای اوج برگردد. آن‌ها در فصل  نقل و انتقالات خرج زیادی نداشتند اما نکته مهم حفظ ستاره‌ای چون زلاتان بود که تجربه‌اش به نحوی باورنکردنی به کمک میلانی‌ها آمده. کسی از پیولی انتظار قهرمانی ندارد و حتی بعضی بازیکنان این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هم یک معجزه می‌دانند اما این تیم می‌تواند با توجه به هماهنگی نسبی بازیکنانش و اینکه هنوز وارد فشار لیگ اروپا و جام حذفی نشده‌اند امتیاز جمع کند. شانس میلان برای موفقیت در این دیدار کم نیست.

***
اینتر ۴ بازی آخر خود مقابل میلان را برده و اگر یک بار دیگر برنده شود می‌تواند رکورد پیروزی‌های متوالی خود مقابل میلان (5 بازی) را که در سال‌ها ۷۹ تا ۸۳ اتفاق افتاد را تکرار کند.
آنتونیو کونته می‌تواند اولین مربی تاریخ اینتر شود که هر ۳ دربی اول خود را با برد پشت سر گذاشته است.
میلان در ۱۰ بازی آخر خود (با احتساب دیدارهای دوستانه و پیش فصل) ۹ برد در وقت‌های قانونی و یک برد در ضربات پنالتی مقابل ریو آوه به دست آورده است.
میلانی‌ها هم اکنون به طور مشترک به همراه آتالانتا در صدر جدول سری آ قرار دارند و هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. ۳ هفته گذشته و آن‌ها بهترین خط دفاعی سری آ را در اختیار دارند.

***
ترکیب احتمالی اینتر: هندانوویچ – دی‌فرای – کولاروف – دی‌آمبروزیو – پریشیچ – بروزوویچ – ویدال – حکیمی – بارلا – لوکاکو - مارتینز
ترکیب احتمالی میلان: دوناروما – رومانیولی – کیائر – تئو هرناندز – کالابریا – بن ناصر – کسیه – براهیم دیاز – چالهانغلو – سائلماکرز – زلاتان ابراهیموویچ

1101