توصیه وزیر ورزش ایتالیا به رونالدو: مغرور نشو!

توصیه وزیر ورزش ایتالیا به رونالدو: مغرور نشو!

خبرگزاری فوتبالی - وزیر ورزش ایتالیا، وینچنزو اسپادافورا، به کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده است، توصیه کرد که مغرور نباشد و این ستاره باید مسئولیت پذیری خود را الگوی خوبی برای دیگران قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پرتغالی با مثبت شدن تست کرونایش از اردوی تیم ملی پرتغال به ایتالیا برگشت و متهم به نقض پروتکل‌های بهداشتی شد و از طریق اینستاگرام اتهاماتی را که علیه او مطرح شد، رد کرد. اسپادافورا معتقد است که شایستگی های او به عنوان یک بازیکن به او این حق را نمی‌دهد که مغرور شود و به نهادها بی‌احترامی کند.

اسپادافورا به خبرگزاری ANSA گفت:"مهارت‌های یک بازیکن خاص به آنها اجازه نمی دهد که مغرور باشند ، نسبت به نهادها بی احترامی کنند و دروغ بگویند. در واقع ، هرچه شخص بیشتر شناخته شود ، مسئولیت تفکر قبل از صحبت کردن و الگوبرداری خوب از او بیشتر احساس می شود. من قصد ادامه دادن این موضوع را ندارم. آنچه را که دیروز در مورد رها کردن هتل توسط برخی از بازیکنان یوونتوس گفته شد تأیید می کنم و بیشتر در این مورد مداخله نخواهم کرد. آرزویم بهبودی سریع برای همه کسانی است که نتیجه تست ابتلای آن‌ها به ویروس کرونا مثبت شده است."

1470