افشاگری آنچلوتی در آستانه دربی میلان: در بچگی طرفدار اینتر بودم

افشاگری آنچلوتی در آستانه دربی میلان: در بچگی طرفدار اینتر بودم

خبرگزاری فوتبالی - کارلو آنچلوتی می‌گوید استفانو پیولی و پائولو مالدینی کاری استثنایی در میلان انجام داده‌اند و همچنین فاش کرد که در کودکی از اینتر حمایت می‌کرد. 

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی سابقه هدایت تیم میلان را مانند بسیاری از تیم‌های بزرگ دیگر دنیا در کارنامه خود دارد. با این حال پس از سال‌ها اعلام کرده که از کودکی طرفدار تیم رقیب یعنی اینتر بوده است. سرمربی سابق میلان در شب دربی این شهر به گاتزتا دلو اسپرت گفت: " میلان عملکرد خوبی دارد. پیولی و مالدینی در 6 ماه گذشته کاری استثنایی انجام داده‌اند. من هرگز شکی به توانایی‌های مالدینی به عنوان مدیر فوتبال نداشتم. وقتی شخص خوبی باشی نمی‌توانی اشتباه کنی. تجربه یک عنصر مهم است اما این امر فقط با حضور در کار به دست می‌آید. اینتر در تابستان تیمش را تقویت کرد. آنها می‌توانند سلطه یوونتوس را بشکنند. در مجموع فکر می‌کنم این نامشخص‌ترین لیگ سری آ در یک دهه اخیر باشد. کونته یک مربی حرفه‌ای عالی است. گاهی تلفنی با هم حرف می‌زنیم. او علاقه زیادی به پبشرفت و گسترش فرهنگ فوتبالش دارد. "

زلاتان ابراهیموویچ نیز پس از رهایی از بند ویروس کرونا در این بازی به میدان بازخواهد گشت. آنچلوتی درباره او گفت: " زلان زلاتان است. وقتی بازیکنی مانند او پیدا می‌کنی انگار که بهترین جایزه ممکن را به دست آوردی. انگیزه و غرور همیشه نقاط قوت او بوده و هستند، ابراهیموویچ نیز یک بازیکن حرفه‌ای باورنکردنی است. "

سرمربی اورتون درباره دوران کودکی خود و تیم مورد علاقه‌اش اضافه کرد: " در کودکی طرفدار اینتر بودم چون علاقه زیادی به تیم هلنیو هررا داشتم. آنها پیراهن ساندرو ماتزولا را به من داده بودند و در ان روزها این مسائل خیلی رایج نبود. با این حال میلان هم باشگاهی است که نقش مهمی در زندگی من ایفا کرده است. اول به عنوان بازیکن و سپس به عنوان یک مربی. "

1811