تست کرونای هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن مثبت شد

تست کرونای هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن مثبت شد

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن جمعه به مصاف نیم در ادامه مسابقات لیگ فرانسه می رود. تیم توخل در این بازی غایبانی خواهد داشت که یکی از آنها آندر هررا هافبک اسپانیایی است که به ویروس کرونا مبتلا شده است. توماس توخل سرمربی پی اس جی در کنفرانس مطبوعات اعلام کرد که هررا به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، آندر هررا تنها غایب پاریسن ژرمن نیست چرا که بازیکنان دیگری نظیر وراتی، درکسلر، مارکینیوش، کهرر، ایکاردی و برنا به علت مصدومیت قطعا بازی را از دست می دهند. حضور داگبا و دنیلو پریرا نیز نامشخص است چرا که این دو با افراد مبتلا به کرونا در تماس بوده اند و باید تست بدهند تا مشخص شود که کرونا ندارند. به هر صورت توخل می تواند روی ستارگان تیمش نظیر نیمار و امباپه برای بازی جمعه شب حساب کند.

پی اس جی در حال حاضر با 12 امتیاز از شش بازی در رتبه چهارم لیگ فرانسه قرار دارد و دو امتیاز تا رن و لانس صدرنشین فاصله دارد. تیم توخل امیدوار است که این هفته پیروز شود و حریفانش امتیاز از دست بدهند تا بتوانند صدرنشین لیگ فرانسه شوند.نیم با دو برد، دو تساوی و دو شکست از شش بازی اولش هشت امتیازی است. قطعا اصلی ترین هدف فصل این تیم بقا در لیگ فرانسه در این فصل خواهد بود.

4125