گاف جالب مورینیو در تلفظ اسم گرت بیل

گاف جالب مورینیو در تلفظ اسم گرت بیل

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو در همه کنفرانس های مطبوعاتی خود با سوالی تکراری مواجه می شود: گرت بیل چه زمانی اولین بازی خود را در تاتنهام خواهد داشت؟ مربی پرتغالی پیش از بازی تاتنهام و وستهام دوباره با این سوال مواجه شد و گفت:"تصمیم هایی که می گیریم بر اساس صلاح تیم و بازیکنان است."

به گزارش فوتبالی، اما نکته جالب در کنفرانس مطبوعاتی مورینیو این بود که به اشتباه، گرت را "گری" صدا زد و گفت:" تیم مهمتر از هر چیزی است و گری .... گرت در این جاست تا به تیم کمک کند و ما هم به او کمک می کنیم. خیلی مهم است که در این فصل در تیم ما خوشحال است. "

مورینیو در بخش جالبی از کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:"دلم برای کنفرانس مطبوعاتی در وقفه بازیهای ملی تنگ شده بود... نه شوخی کردم، دلم برای بازیکنانم تنگ شده بود. اما آنهایی که به بازیهای ملی نرفتند، چند روز استراحت کردند. امروز اولین روزی بود که کل تیم را در اختیار داشتیم. یکشنبه بازی بزرگی در پیش داشتیم چرا که دربی در لندن خواهیم داشت و سعی می کنیم که به عملکرد خوبمان در هفته های اخیر ادامه بدهیم چرا که یکشنبه دوره جدیدی از فصل از سر گرفته خواهد شد."

صحبت های مورینیو نشان می دهد که همچنان حضور گرت بیل در بازی یکشنبه تاتنهام قطعی نیست هر چند که انتظار می رود که این اولین بازیش در تیم لندنی باشد."

4125