هافبک آمریکایی یوونتوس هم به کرونا مبتلا شد

هافبک آمریکایی یوونتوس هم به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس اعلام کرد که نتیجه تست کووید - 19 برای وستون مک کنی هافبک آمریکایی تیم تورینی مثبت بوده است و به همین خاطر کل تیم به صورت گروهی در قرنطینه خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس پس از تست کرونا اعلام کرد که نتیجه تست وستون مک کنی بازیکن آمریکایی مثبت بوده است و بر اساس پروتکل ها، کل تیم از بعد از ظهر به قرنطینه رفته اند. این پروتکل باعث می شود که همه افرادی که نتیجه تستشان منفی بوده بتوانند به تمرینات و بازیها ادامه بدهند و با افراد خارج از گروه در ارتباط نباشند. باشگاه یوونتوس همچنین اعلام کرده است که در این باره با مقامات بهداشتی در تماس خواهند بود.

مک کنی بعد از رونالدو دومین بازیکن ارزشمند ترکیب یوونتوس است که به کرونا مبتلا شده است. در حقیقت این هافبک آمریکایی یکی از بازیکنان فیکس پیرلو در شروع فصل بوده است و قطعا نبودش باعث خواهد شد تا مربی ایتالیایی تغییراتی در ترکیبش داشته باشد. البته یووه امیدوار است که مک کنی و رونالدو هر دو بتوانند خودشان را به بازی مقابل بارسلونا که دو هفته دیگر برگزار شود، برسانند. مک کنی باید ده روز در قرنطینه باشد و بعد از آن باید نتیجه تست کرونای وی منفی شود.

4125