فیرمینو: می‌خواهم بین شماره 9‌های درخشان برزیل و قهرمان جهان باشم

فیرمینو:  می‌خواهم بین شماره 9‌های درخشان برزیل و قهرمان جهان باشم

خبرگزاری فوتبالی - روبرتو فیرمینو از آرزوی خود برای حضور در فهرست شماره 9های افسانه‌ای برزیل و همچنین قهرمانی در جام جهانی فوتبال صحبت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، فیرمینو در سال 2014 اولین بازی ملی خود را انجام داد و از آن زمان 45 بار با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفته و 15 گل نیز به ثمر رسانده است. دوتا از این گل‌ها در جریان پیروزی تیم تیته در مسابقات انتخابی جام جهانی در پیروزی 0 - 5 برابر بولیوی که روز شنبه برگزار شد به ثمر رسید. برزیل تعدادی از بهترین مهاجمان تاریخ مانند روماریو و رونالدو را در اختیار داشته است. با این حال پس از بازنشستگی رونالدو در سال 2011 هنوز نتوانسته جانشینی برای او پیدا کند. فیرمینو هم از زمان حضور در تیم ملی به دلیل تعداد گل‌های زده خود با انتقاداتی روبرو بوده اما او خودش هنوز به توانایی‌هایش ایمان دارد. 

ستاره لیورپول در پاسخ به این سوال که دوست دارد پا جای پای مهاجمان بزرگ برزیل بگذارد به سایت فیفا گفت: " بله مطمئنا. من بازی کردن در این پست را دوست دارم، من دوست دارم بازیکنی در این پست باشم که برزیل می‌تواند روی آن حساب کند. به ثمر رساندن دو گل احساس فوق العاده‌ای است. من شانس‌های بیشتری هم داشتم. می‌توانستم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم اما بسیار خوشحال هستم. من 29 ساله هستم و احساس می‌کنم در بهترین شرایط دوران حرفه‌ای خودم هستم. می‎خواهم به تلاش زیادم ادامه دهم و به برزیل کمک کنم که قهرمان جام جهانی شود. "

1811