سوال روز/ یحیی، محمد نادری را نمی خواهد؟

سوال روز/ یحیی، محمد نادری را نمی خواهد؟

خبرگزاری فوتبالی- سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس همچنان با ابهامات زیادی روبرو است و به نظر می رسد یحیی گل محمدی تا چند روز آینده تصمیمات جدیدی در این رابطه اتخاذ کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از جذب سعید آقایی در فصل نقل و انتقالات و بازی های خوبی که در ترکیب پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشت به نوعی ثابت کرد مدعی پوشیدن پیراهن فیکس این تیم در سمت چپ خط دفاعی قرمزها خواهد بود. به نظر می رسد مهمترین تصمیم از سوی یحیی گل محمدی هم مربوط به همین قسمت یعنی سمت چپ دفاعی پرسپولیس است. جایی که در طول نیم فصل دوم تغییرات زیادی داشت و به دلایل مختلف شاهد حضور بازیکنان زیادی در این پست بودیم.

محمد انصاری، محسن ربیع خواه شجاع خلیل زاده، وحید امیری و محمد نادری بازیکنانی بودند که در طول رقابت‌های نیم فصل دوم برای این تیم در این پست به میدان رفتند و حالا شاید چند تصمیم اساسی، ثبات را به این منطقه از زمین برگرداند. با توجه به نمایش خوب سعید آقایی به نظر می رسد انتخاب اول یحیی برای این پست باشد و هر بازیکن دیگری که در این پست به میدان برود باید با سعید آقایی به رقابت بپردازد.

یکی از بازیکنانی که در این پست نمایش بسیار خوبی در ترکیب پرسپولیس طی دو فصل گذشته داشت محمد نادری بود. یحیی علیرغم کیفیت فنی قابل توجه محمد نادری، در طول دیدارهای منتهی به انتهای فصل به دلایل مختلف (گفته می شد مصدومیت کشاله ران ) تمایل چندانی برای سود بردن از این بازیکن هم نشان نداده و بیشتر از شجاع خلیل زاده و وحید امیری در پست دفاع چپ استفاده کرده است.

نادری که به عنوان بازیکن قرضی از تیم کورتریک بلژیک به پرسپولیس پیوسته، با توجه به اینکه تاکنون دو مرحله به عنوان قرضی در پرسپولیس حضور داشته اکنون باید مذاکرات برای قرارداد دائمی‌اش صورت گیرد. موضوعی که باشگاه پرسپولیس به صورت جدی دنبال نمی کند و این مساله نشان می‌دهد که آنها تمایلی برای مذاکره با کورتریک و دریافت رضایتنامه این بازیکن ندارند و احتمالا با جذب سعید آقایی باید در انتظار پایان همکاری با محمد نادری بود. محمد نادری پیش از سفر پرسپولیس به قطر صحبت‌هایی را با یحیی گل‌محمدی برای ادامه کارش در پرسپولیس انجام داد و قرار شد مراحل درمانی خود را سپری کند و یک فصل دیگر در این تیم ماندگار شود.

روز گذشته مهدی رسول پناه در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: در چند مرحله تماس‌هایی را با این مدافع چپ‌پا و مدیربرنامه‌هایش برقرار کردند تا او را برای مذاکرات نهایی و امضای توافق‌نامه به باشگاه بکشانند اما این بازیکن که چند روزی را برای استراحت خارج از تهران به سر می‌برد تا روز گذشته پاسخ شفافی به مدیران پرسپولیس اعلام نکرده است.

محمد نادری که در بازار نقل‌وانتقالات چند پیشنهاد چشمگیر از تیم‌های لیگ برتری داشت با توجه به شرایطش در سال‌های گذشته و علاقه‌ای که هواداران پرسپولیس به او داشتند، تصمیم گرفت تا تمدید قرارداد با پرسپولیس را در اولویت قرار داده و درصورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات گزینه‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهد. حال گفته می شود یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل مصدومیت محمد نادری علاقه ای به ماندن او ندارد و یکی از دلایلی که باشگاه بر سر تمدید قرارداد نادری تردید دارد نظر قطعی سرمربی پرسپولیس در این رابطه باشد.

نادری که در ادامه مسابقات لیگ برتر با مصدومیت کشاله ران مواجه شده بود با حضور در یک کلینیک پزشکی به درمان مصدومیت خود پرداخت تا بتواند هر چه زوتر به میدان برگردد، مدافع چپ قرمزها در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال به میدان رفت و حضور تاثیرگذاری داشت اما بعد از دقایقی با مصدومیت همسترینگ روبرو شده و بعد از زمان کمی که در زمین بود از بازی خارج شد.

با توجه به آسیب‌دیدگی نادری از ناحیه کشاله، او نتوانست علی‌رغم موافقت باشگاه کورتریک بلژیک، یحیی و تیمش را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و با نظر کادرفنی و پزشکی در تهران ماند تا روند درمانی‌اش را دنبال کند. شنیده می‌شود او این روز‌ها به‌صورت منظم به فیزیوتراپی و تمریناتی که پزشکان برای او درنظر گرفته‌اند، می‌پردازد اما نکته مهم اینجاست که با توجه به این مصدومیت به نظر می رسد یحیی گل محمدی او را در لیست خروج باشگاه پرسپولیس قرارداده است. با توجه به مصدومیت این بازیکن و مبلغی که باید باشگاه پرسپولیس به صورت ارز به باشگاه کورتریک پرداخت کند به نظر می رسد احتمال ماندن نادری در پرسپولیس علیرغم فشار هواداران این تیم در فضای مجازی به مدیرعامل باشگاه بسیار کم خواهد بود. اینکه او به استقلال می رود احتمالش به اندازه ادامه حضورش در پرسپولیس است. 

گزارش از زانیار دلیری/ خبرگزاری فوتبالی

7655