قرعه کشی لیگ برتر/ دربی تهران در هفته هشتم برگزار می شود

قرعه کشی لیگ برتر/ دربی تهران در هفته هشتم برگزار می شود

خبرگزاری فوتبالی- قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ برتر عصر امروز در هتل آکادمی  برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات رقبای خود را در هفته های مختلف شناختند.

به گزارش فوتبالی، مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر از ساعت 16:00 امروز در تالار هتل آکادمی با حضور مدیران سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌ها و تعداد محدودی از خبرنگاران برگزار شد.

همانطور که از قبل اعلام شده بود، سپهر حیدری و خسرو حیدری به عنوان پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال قرعه تیم ها را از داخل گوی انتخاب می کردند، براساس قرعه کشی انجام شده، دربی نود و چهارم بین تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ بیستم برگزار خواهد شد‌. 

سال گذشته دربی تهران در هفته چهارم برگزار شد که کمی زود بود و دو تیم همچنان از آب و گل درنیامده بودند. امسال این پیش بینی می شد که دربی دور رفت لیگ برتر بیستم در هفته هشتم لیگ برتر برگزار شود.

با توجه به وضعیت دو تیم پرسپولیس و استقلال و زمان کمی که برای آماده سازی تیم ها از سوی کادر فنی وجود دارد به نظر می رسد با توجه به اینکه دربی در هفته هشتم برگزار می شود، یحیی گل محمدی و محمود فکری این فرصت را دارند تا تیم های خود را با آمادگی بیشتری روانه بازی رفت دربی کنند.

7655