روایت لوکاکو از روزهای سخت: شادی گلم را به مادرم تقدیم می‌کنم

روایت لوکاکو از روزهای سخت: شادی گلم را به مادرم تقدیم می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – روملو لوکاکو خاطرات جالبی از دوران سخت کودکی‌ و فداکاری مادر و پدرش بیان می‌کند.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو در گفت و گوی با گازتا گفته: پدرم هر روز به من درباره نظم در زندگی و ذهنیت درست در تمرین و خارج از تمرین چیز یاد می‌داد. او به من یاد داد تا به هر کسی که می‌بینم احترام بگذارم، سلام کنم و به چشمان طرف مقابلم نگاه کنم. این‌ها چیزهای ساده‌ای هستند اما به من هر روز کمک می‌کند. پدرم یک ویدیو از گل‌هایش داشت و یکی از آن‌ها گل مقابل آندرلخت بود که در ذهن من مانده زیرا او به تیم مورد علاقه من گل زده بود. به شدت دوست داشتم برای آندرلخت بازی کنم و یکی از رویاهای من با بازی در این تیم به واقعیت پیوست.

لوکاکو درباره مادرش هم گفته:  زمانی که پدرم وتبال حرفه‌ای را کنار گذاشت من ۶ سال داشتم و بیماری دیابت مادرم به تازگی تشخیص داده شده بود. چند سال سخت را می‌گذراندیم. مادرم پول نداشت و مجبور بود در یک رستوران کار کند و من و برادرم هم پس از پایان بازی‌ها پیش او می‌رفتیم. والدینم شام نمی‌خوردند تا من و برادریم بتوانیم چیزی بخوریم.

مهاجم اینتر در ادامه گفت: هر زمان گلی به ثمر می‌رساندم حرف A را با دستانم به نشانه نام مادرم که آندولفین بود نشان می‌دادم زیرا بدون او هیچگاه کسی که حالا هستم نمی‌شدم.

1101