لوکاکو: با کونته در هر زمینه‌ای پیشرفت می‌کنم

لوکاکو: با کونته در هر زمینه‌ای پیشرفت می‌کنم

برگزاری فوتبالی – روملو لوکاکو از حضور در تیم کونته و رشد زیر نظر او خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو در جدیدترین مصاحبه خود در یک جشنواره ورزشی گفته: با حضور کونته در کنارم، من در هر زمینه‌ای پیشرفت می‌کنم. اگر بخواهید برای او بازی کنید باید بدانید که مجبور هستید خود را فدای تیم کنید. قدرت فیزیکی و ذهنی شما باید در بالاترین سطح باشد و اگر در زمین دستاوردی داشته باشید می‌توانید احساس کنید در بهترین حالت خود هستید.

لوکاکو در ادامه گفته: هدف من به عنوان یک فوتبالیست این است که جام ببرم و با حضور کونته می‌توانم این کار را انجام دهم. من ۱۰۰ درصد از توانم را هر روز در تمرینات و زمین مسابقه خرج می‌کنم و شما می‌توانید نتیجه آن را ببینید. باید به تمرین کردن و پیشرفت ادامه دهیم.

مهاجم بلژیکی تیم اینتر درباره عدم حضور تمشاگران در این روزها گفت: خیلی زشت است. اولین مسئله این است که شما همه چیز را می‌شنوید. بخاطر دارم در بازی مقابل برشا در موقعیت خوبی بودم اما به من پاس داده نشد و شما می‌توانستید صدای فحاشی من را بشنوید. من واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دیدم و خندیدم اما به هر حال ما به تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیاز داریم. انرژی آن‌ها زمانی که پیش چشم‌شان در سن سیرو گلزنی می‌کنم باورنکردنی است. امیدوارم به زودی آن‌ها را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

1101