برهانی: از محمود فکری تشکر می کنم که به من اعتماد کرد

برهانی: از محمود فکری تشکر می کنم که به من اعتماد کرد

خبرگزاری فوتبالی- آرش برهانی، مربی جدید تیم استقلال روی خط برنامه «وقت اضافه» رادیو ایران آمد و با این برنامه گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، او در ابتدای سخنانش گفت:" به طور رسمی اعلام شده است که مربی استقلال شده ام. امیدوارم که بتوانم به محمودخان فکری کمک کنم تا انشاالله بتوانیم دل هواداران را بعد از سه چهار سال ناکامی و نگرانی و ناراحتی شاد کنیم و بتوانیم به آنها یک جام هدیه بدهیم. تیم هنوز تکمیل نشده است. الان چند بازیکن که جزو بازیکنان خوب لیگ بودند استقلال به خدمت گرفته و مهم ترین اتفاقی که امسال بعد از یک دهه برای استقلال افتاده این بوده که شاکله تیم را توانستیم حفظ کنیم و با اکثر بازیکنان تمدید کنیم. این اتفاق جزو اتفاقات نادری بود که در این چند سال برای استقلال افتاد. با نظر محمودخان احتمالا یکی دو بازیکن خوب دیگر هم جذب خواهند شد."

وی ادامه داد: "باشگاه خواهان ادامه حضور علی کریمی هست. او اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد. خود علی هم می داند که باشگاه چقدر به او علاقه دارد. محمودخان هم نظر مثبت نسبت به او دارد. علی کریمی یکی از بازیکنان باشخصیت و از لحاظ فنی، یکی از بازیکنان ویژه ماست و صد در صد باشگاه تمام تلاشش را می کند که این بازیکن را حفظ کند."

برهانی در رابطه با میلیچ و دیاباته، افزود: "باشگاه مهلت گرفته و انشاالله مشکل این دو بازیکن را برطرف خواهد کرد. امیدوارم که مشکلی از این بابت پیش نیاید. حساب ویژه ای روی این دو بازیکن کرده ایم. امیدواریم که باشگاه در کنار کارهای مربوط به مجوز حرفه ای و تمدید بازیکنان می کند، برنامه حفظ این دو بازیکن هم پیش ببرد که از این بابت باشگاه استقلال لطمه ای نخورد."

وی در رابطه با شروع تمرینات استقلال اضافه کرد: امروز اولین بار پس از بیشتر از ده روز استقلال تمریناتش را شروع کرد. محمودخان و کادرفنی جدید به طور رسمی اولین تمرین را برگزار کردند و در روزهای آتی تصمیم بر اینکه بازی تدارکاتی داشته باشیم، اردو بگذاریم و این که در کل نحوه تمرینات و آماده سازی به چه شکلی خواهد بود را، گرفته خواهد شد.

وی در رابطه با بدنسازی استقلال افزود: "محمودخان به دنبال یک بدنساز برای تیم هستند و هنوز کسی به عنوان بدنساز به ما اضافه نشده است. امیدواریم در روزهای آینده نفرات دیگری هم که محمودخان مدنظر دارند برای کادرفنی جذب کنیم. امیدواریم یکی دو تن از دوستان که در نساجی هستند و مشکل برای آمدنشان پیش آمده، مشکلشان حل شود. فکر نمیکنم که نساجی بخواهد به زور کسی را نگه دارد. امیدوارم کار حنیف عمران زاده در این دو سه روزه درست شده و برگردد. البته نساجی در حال رفتن به یک اردو به کیش است که امیدواریم بعد از این اردو، حنیف و یکی دیگر از دوستان انشاالله به ما اضافه شوند."

برهانی اضافه کرد:" آقای سعید واسعی مثل اینکه فسخ قرارداد خود را از پیکان گرفته اما باشگاه صد در صد مطمئن نیست که این فسخ انجام شده یا نه. واسعی و مهدی پور که شما نام بردید از بازیکنان بسیار خوبی هستند که استقلالی نیز هستند. از بازیکنانی هستند که مورد تایید کادرفنی هستند و باشگاه دنبال این است که این دو نفر نیز جذب استقلال شوند."

وی در پاسخ به این که سرپرست استقلال چه کسی خواهد بود، گفت:" به احتمال زیاد پرویزخان مظلومی. احتمالا ایشان از سرمربیگری تیم ملی جوانان استعفا دهند. همه می دانند ایشان استقلالی چهارآتیشه هستند و استقلال برای ایشان خیلی مهم است. در این روزهای سختی که استقلال در آن قرار دارد، مطمئنا ایشان توافقی با فدراسیون خواهند کرد. آقای عبداللهی نیز مدیرفنی تیم شده اند. اسامی بزرگانی که من نام بردم، شنیده های خودم است و باید با محمودخان صحبت شود. ولی خب چیزهایی که من شنیدم اینگونه بود که خدمتتان عرض کردم. تمام دوستانی که نام برده شدند از بزرگان استقلال و پیشکسوتان هستند که باشگاه برای آنهاست و سال ها برای استقلال زحمت کشیده اند. استقلال و بچه های تیم به این بزرگان احتیاج دارند."

وی در رابطه با پنجره نقل و انتقالات استقلال اضافه کرد: تیم بدهی های زیادی دارد به افرادی مانند استراماچونی، شفر و پسرش، پرونده جپاروف که جدیدا اضافه شده، باشگاه پاختاکور و ... دوستان در تلاش برای حل این مشکلات هستند. جناب آقای مددی تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات گذاشته اند. مطمئن باشید مسئولان باشگاه از همه بیشتر دغدغه این مشکلات را دارند. امیدوارم که هرچه سریعتر این مشکلات حل شوند. مهم ترین مشکل هم اکنون همین بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است.

وی در رابطه با اینکه وضعیت دروازه بانان استقلال چه خواهد شد، پاسخ داد: آقای حسینی یک سال دیگر با ما قرارداد دارند. امسال در خدمت سید هستیم و امیدوارم سال خوبی برای دروازه بانان استقلال باشد.

وی در مورد حس و حالش در رابطه با حضور دوباره در استقلال افزود: من اول تشکر می کنم از محمودخان که به من اعتماد کردند و بعد از چهار پنج سال به استقلال برگشتم و روز بسیار خاصی بود برای من امروز. دوباره توانستم سر تمرینات استقلال برگردم. هم چنین از دوستانی که به بنده لطف داشتند و باعث شدند من در کادرفنی حضور داشته باشم تشکر می کنم. حس و حال بسیار خوبی داشتم. کنار بچه ها دقایقی تمرین کردم. خداروشکر اضافه وزن خاصی هم ندارم (با خنده). در هفته سعی می کنم که دو سه روزی تمرین داشته باشم. به کرونا هم مبتلا شدم اما خداروشکر مشکلی پیش نیامد.

برهانی در پایان سخنانش گفت: امیدوارم که بعد از سال ها استقلال به جایگاه خود برسد و دل هواداران را شاد کند. با حمایت هوادارن، اصحاب رسانه، پیشکسوتان امیدوارم سال خوبی را بتوانیم پشت سر بگذاریم.

6641