دروازه بان آژاکس برای دومین بار به کرونا مبتلا شد

دروازه بان آژاکس برای دومین بار به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - آندره اونانا ملی پوش کامرونی که در اوایل آگوست به کرونا مبتلا شده بود، برای دومین بار نتیجه تستش مثبت شد و بدین ترتیب بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل ژاپن در شهر اوترخت را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، پیر کنده هافبک کامرون دیگر بازیکنی است که به کرونا مبتلا شده است و به قرنطینه رفته است. نتیجه تست بقیه بازیکنان کامرون منفی بوده است. کامرون با ابتلای این چهار بازیکن فقط هفده بازیکن را برای بازی فردا مقابل ژاپن در لیست خود خواهد داشت. 

حالا نگرانی اصلی آژاکس مربوط به شرایط این بازیکن است و ممکن است که بازی مقابل لیورپول در یوهان کرویف آرنا در روز 30 مهر را از دست بدهد. آژاکس از این خبر شگفت زده شده است چرا که انتظار نداشتند که این بازیکن برای دومین بار در عرض دو ماه به کرونا مبتلا شود.  آژاکس جلوی سفر دیگر بازیکنان آفریقایی خود نظیر مزروعی، زاکریا لبیاد، محمد کادوس و لاسینا ترائوره به تیم های ملی خود را گرفته بود چرا که بازیهای این بازیکنان در محل هایی برگزار می شد که خطر ابتلا به کرونا زیاد بود و به همین خاطر اجازه سفرشان داده نشد اما اونانا باید در شهر اوترخت هلند بازی می کرد اما با این وجود برای دومین بار به کرونا مبتلا شده است.

4125