عکس خاص مهاجم بارسلونا با امباپه پس از پیروزی 7 گله

عکس خاص مهاجم بارسلونا با امباپه پس از پیروزی 7 گله

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه 7 بر 1 اوکراین را در هم بکوبد. در این بازی دوستانه، امباپه و آنتوان گریزمان خوش درخشیدند. آن‌ها هر کدام یک گل در این بازی به ثمر رساندند و خوشحالی منحصر به فردی همراه با هم انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا، به نظر می‌رسد که رفاقت خاصی با کیلیان امباپه دارد. گفته می‌شود که امباپه در تابستان آینده به احتمال زیاد پاریسن ژرمن را ترک کرده و راهی رئال مادرید خواهد شد. گریزمن در بارسلونا زیر نظر رونالد کومان جایگاه مناسبی پیدا کرده است و از مهره‌های اصلی بارسلونا به شمار می‌رود. البته آنتوان گریزمان در بارسلونای رونالد کومان در نقش نسبتا متفاوتی بازی می‌کند. او نسبت به قبل به مرکز متمایل تر شده است. گریزمن بیشتر تمایل داشت که در پست وینگر بازی کند و از آنجا خود را به مرکز و دروازه حریف نزدیک کند. دشان معتقد بود که گریزمن باید خود را وفق دهد چرا که او می‌تواند در مرکز خط حمله هم عملکرد خوبی داشته باشد و به عقب آمده و به هافبک ها کمک کند.

آنتوان گریزمن پس از پیروزی 7 بر 1 تیم ملی فرانسه مقابل اوکراین با انتشار این عکس از خود در حال خوشحالی پس از گل در کنار امباپه نوشت:"ما با هم هستیم."

1470