بهتاش فریبا: همه تیم‌ها مشغول آماده‌سازی هستند اما استقلال هنوز سرمربی ندارد!

بهتاش فریبا: همه تیم‌ها مشغول آماده‌سازی هستند اما استقلال هنوز سرمربی ندارد!

خبرگزاری فوتبالی- استقلال این روزها شرایط عجیبی را تجربه می کند و احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال در تلاش است تا گزینه مربیگری این تیم را انتخاب کند که موفق نبوده است. بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال که چند روز پیش به همراه تعدادی از پیشکسوتان به دیدار وزیر ورزش رفته بود در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، فریبا ابتدا در خصوص دیدار با وزیر ورزش گفت: در دیدار با وزیر ورزش در مورد گزینه مربیگری صحبتی نشد یعنی ایشان چیزی در این مورد نپرسیدند ما هم اسمی را مطرح نکردیم. البته پیش از جلسه با وزیر در جلسه ای که پیشکسوتان حضور داشتند درمورد گزینه های موجود صحبت شد اما همانطور که گفتم در جلسه با وزیر ورزش در مورد مسائل کلی باشگاه صحبت کردیم و تاکید داشتیم یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به عضویت اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در بیاید.

او در خصوص طولانی شدن زمان انتخاب سرمربی استقلال اظهار داشت: واقعا شرایط عجیبی است. غیر از جواد نکونام و محمود فکری گزینه ای وجود ندارد. نیمه نهایی جام حذفی در تاریخ 5 شهریور برگزار شد و بعد از آن فرهاد مجیدی استعفا داد. الان از آن روز 40 روز می گذرد و استقلال نتوانسته مربی خود را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: بعد از جدایی مجیدی در صحبتی که با احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال داشتم به او گفتم آندره آ استراماچونی را نمی توانی به ایران بیاوری پس بهتر است روی گزینه های داخلی فکر کنی. گفتم جواد نکونام و محمود فکری هنوز قراردادشان را تمدید نکردند پس بهتر است سراغ آنها بروی، سعادتمند هم گفت پیشنهاد خوبی است اما فردا دیدم باز هم در مورد استراماچونی صحبت کرد و بعدش هم در مورد الکس نوری. 

فریبا در پایان گفت: باید به ماجرا منطقی نگاه کنیم باشگاه نساجی یا فولاد خوزستان اگر مربی خود را به استقلال بدهند ممکن است آسیب ببینند. اصلا کدام مدیر استقلال با مدیران نساجی برای جذب فکری صحبت کرده است؟ با این شرایطی که استقلال دارد و انتخاب دیر سرمربی باعث می شود استقلال 4 هفته اول لیگ را از دست بدهد. تمام تیم ها دیدار تدارکاتی برگزار می کنند اما استقلال هنوز مربی خود را معرفی نکرده است و تمرینات پیش فصل را هم آغاز نکرده است.

9697