واکنش مدیر یوونتوس به اتفاقات عجیب بازی برگزارنشده مقابل ناپولی

واکنش مدیر یوونتوس به اتفاقات عجیب بازی برگزارنشده مقابل ناپولی

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ آنیلی مدیر یوونتوس در مورد اتفاقات عجیب بازی یوونتوس و ناپولی و عدم حضور تیم مهمان به خاطر مخالفت مقامات بهداشتی شهر ناپل صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس یکشنبه شب در ورزشگاه آلیانس حضور پیدا کرد اما عدم حضور ناپولی باعث خواهد شد تا کار به کمیته انضباطی کشیده شود و احتمالا تورینی ها با نتیجه سه بر صفر برنده اعلام خواهند شد. آنیلی گفت:" در این جا هستم چرا که این تنها راه درست برای اعلام نظر ماست. ما نیاز به شفافیت داریم. در چنین شرایطی پروتکل ها کاملا مشخص است. شرایط قابل پیش بینی بود که یک یا دو بازیکن در زمان بازی به کرونا مبتلا شوند.در چنین شرایطی پروتکل ها توسط سازمان لیگ ایتالیا مشخص شده است و کل اعضای تیم در اردو به قرنطینه می روند. بدین ترتیب همه چیز ساختار درستی دارد. فدراسیون فوتبال به خوبی با وزارت بهداشت در تعامل بوده است تا همه اقدامات لازم صورت بگیرد. دیروز تست کرونای دو عضو یوونتوس مثبت شد و به همین خاطر کل تیم در حباب قرار گرفتند تا آماده بازی امروز باشند. دولت و وزارت ورزش این پروتکل را مشخص کرده اند تا همه چیز روشن باشد. قطعا سلامت عمومی مهم است اما پروتکل ها نیز برای این که کارمان را ادامه بدهیم، روشن هستند."

وی در این باره که آیا تماسی با دلارنتیس مدیر ناپولی داشته بیان کرد:" او می خواست که بازی به تعویق بیافتد که می تواند یک درخواست قانونی به شمار برود اما قوانین مشخصی وجود دارند و ما به قوانین پایبند هستند. هر صنعتی قوانین خودش را دارد و اگر آنها را دنبال نکنیم، حرفه ای گری و شهروندی را زیر سوال می بریم.این بحث که آیا قوانین به تغییر نیاز دارند یا نه، به من مربوط نیست. من موظف هستم که به قوانین مکتوب عمل کنم. پروتکل ها مکتوب به دست ما رسیده اند و در زمانی که نتیجه تست مثبت اعلام می شود، شرایط مشخص است.   با توجه به این که در مسابقات بین المللی هم حضور داریم، در هر هفته سه بار تست می دهیم. بدین ترتیب جلوی ابتلای بازیکنان به کرونا گرفته می شود. فکر می کنم که اکثر مبتلایان به کرونا در تیم ها بدون علامت هستند، به همین خاطر اگر به طور مداوم تست گرفته نشود، ویروس در حرفه ما رسوخ می کند."

وی در این باره که اگر یووه به جای ناپولی بود و مقامات بهداشتی جلوی سفرشان را می گرفتند، چه کار می کرد هم گفت:" ما هم نمی توانستیم سفر کنیم اما فکر نمی کنم که مقامات بهداشتی چنین بیانیه ای در حمایت از ما صادر می کردند. وقتی آنها چنین بیانیه ای می دهند به این معنی است که از نظر آنها مشکلاتی برای اجرای پروتکل فعلی وجود دارد.به نظرم نیازی نبود تا مقامات بهداشتی به پروتکلی دخالت کنند که به همه باشگاه ها ارسال شده است. ما این حس را داریم که ناپولی از مقامات بهداشتی خواسته تا دخالت کنند و پروتکل را زیر سوال ببرند."

4125