یوونتوس 4 – ناپولی 3: بازگشت در بازگشت!

یوونتوس 4 – ناپولی 3: بازگشت در بازگشت!

سایت رسمی فوتبالی – ناپولی سه گل عقب افتادن از یوونتوس را در 16 دقیقه جبران کرد، اما در نهایت با گل‌به‌خودی کالیدو کولیبالی شکست خورد.

بازی حساس یوونتوس و ناپولی در هفته دوم سری آ برگزار شد و مائوریتسیو ساری به دلیل ذات‌الریه نتوانست روی نیمکت یووه بنشیند. او در جایگاهی ویژه در ورزشگاه حاضر بود.

دانیلو که در دقیقه 15 به جای ماتیا دشیلیو مصدوم وارد زمین شده بود، 26 ثانیه پس از حضور در میدان گل زد. لئوناردو بونوچی با صورت ضربه لورنتزو اینسینیه را دفع کرد و یووه را وارد فاز ضدحمله کرد و دانیلو روی این صحنه گل زد.

یووه سه دقیقه بعد به گل دوم رسید. گونزالو ایگواین پشت به دروازه بود، ولی چرخید و کولیبالی را پشت سر گذاشت و دروازه تیم سابقش را باز کرد.

ناپولی در بازی اول خود مقابل فیورنتینا هم چهار بر سه پیروز شده بود و اوضاع دفاعی این تیم اصلا خوب به نظر نمی‌رسد.

ضربه سامی خدیرا در ادامه به تیر دروازه برخورد کرد و الکس مرت توپ را گرفت. 

در دقیقه 61 بود که کریس رونالدو گل سوم را زد. داگلاس کاستا توپ را به رونالدو سپرد، و او با عبور از مدافعان فضای کافی را ایجاد کرد و با شوت گل زد.

ناپولی چهار دقیقه بعد یک گل را پاسخ داد و ضربه سر چرخشی کاستاس مانولاس به گل تبدیل شد. 

دو دقیقه بعد، هیروینگ لوزانو در اولین بازی‌اش برای ناپولی گل زد. پیوتر زیه‌لینسکی از سمت چپ گریخت و توپ را به لوزانو سپرد و او اولین بازیکن مکزیکی شد که در سری آ گل می‌زند.

در آن سو، ضربه داگلاس کاستا با واکنش مرت به تیر دروازه برخورد کرد.

ناپولی در دقیقه 81 گل سوم را هم زد. زیه‌لینسکی یک ضربه ایستگاهی را به محوطه شش‌قدم فرستاد و جیووانی دی‌لورنتزو در مقابل ماتیس دلیخت توپ را با ران وارد دروازه کرد. هر سه گل ناپولی را خریدهای تابستانی این تیم زدند.

در دقیقه 93 اوضاع عوض شد. روی یک ضربه ایستگاهی معمولی یوونتوس، کولیبالی که فضای کافی برای دفع توپ را داشت، آن را به گوشه بالای دروازه خودی زد. به این ترتیب بازیکنی که در آوریل 2018 گل پیروزی ناپولی برابر یووه را در دقیقه 93 زده بود، این بار در همان دقیقه شکست تیمش را رقم زد.

8444