آرسنال 2-1 شفیلد یونایتد؛ تیم آرتتا دوباره روی ریل برد

آرسنال 2-1 شفیلد یونایتد؛ تیم آرتتا دوباره روی ریل برد

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال در هفته گذشته دو بار مقابل لیورپول قرار گرفت که در لیگ شکست خورد تا اولین شکست فصل خود را کسب کند اما در جام اتحادیه توانست در ضربات پنالتی، تیم کلوپ را حذف کند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال با گلهای ساکا و په په بین دقایق 61 تا 64 توانست دو گل ارزشمند را به ثمر برساند که گلزنی مک گلدریک در دقیقه 83 کافی نبود و آرسنال توانست در پایان بازی چهارم فصل خود 9 امتیاز شود و فعلا در رتبه چهارم جدول جای گرفته است. اورتون با کسب 12 امتیاز مقتدرترین تیم حال حاضر جدول لیگ انگلیس است که البته لیورپول نیز می تواند چهارمین برد خود را کسب کند و با آنها برابری کند.

آرسنال با هدایت آرتتا در تلاش است تا در این فصل بالاخره در میان چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد و به لیگ قهرمانان اروپا برگردد. آنها در فصل گذشته هم به سختی و به واسطه قهرمانی در جام حذفی توانستند سهمیه لیگ اروپا را کسب کردند اما با مربی اسپانیایی به آرامش رسیده اند چرا که در تابستان دو جام یعنی جام حذفی و سوپرجام انگلیس را کسب کردند و در حال حاضر نیز در جام اتحادیه به مرحله یک چهارم نهایی رسیده اند و باید مقابل منچسترسیتی قرار بگیرند.

4125