آرسنال 2-1 شفیلد یونایتد؛ صعود به نیمه نهایی با استرس

آرسنال 2-1 شفیلد یونایتد؛ صعود به نیمه نهایی با استرس

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال با گل دقیقه 91 سبایوس توانست به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برسد و در کنار منچستریونایتد دومین تیمی باشد که صعودش به این مرحله را قطعی می کند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در دقیقه 25 با پنالتی نیکولاس په په پیش افتاد و به نظر می رسید که بازی را با همین نتیجه تمام خواهند کرد اما مک گولدریک از شفیلد یونایتد در دقیقه 87 کار را به تساوی کشاند تا استرس در تیم آرتتا جدی بگیرد. با این وجود سبایوس در نقش ناجی ظاهر شد و در دقیقه 91 گل پیروزی را به ثمر رساند. حالا آنها منتظرند تا ببینند در نیمه نهایی که در روزهای 28 یا 29 تیر برگزار می شود، مقابل چه حریفی قرار می گیرند. چلسی و منچسترسیتی نیز امشب تلاش خواهند کرد تا صعود خود به جمع چهار تیم را نهایی کنند. قرعه کشی مرحله بعدی بین دو نیمه بازی منچسترسیتی و نیوکاسل انجام می شود و آرسنال و یونایتد حریفان خود را خواهند شناخت.

آرسنال با توجه به این که در جدول لیگ انگلیس امید چندانی برای کسب سهمیه ندارد، باید مسابقات جام حذفی را جدی بگیرد و نیمه نهایی برای انها بازی مرگ و زندگی خواهد بود. البته تا آن زمان تا حد زیادی تکلیفشان در جدول لیگ هم مشخص شده است.