سعادتمند به 48 ساعتی که قولش را داد می‌رسد؟

سعادتمند به 48 ساعتی که قولش را داد می‌رسد؟

خبرگزاری فوتبالی- برخی خبرگزاری ها اعلام کردند احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در آستانه جدایی از این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، برخی دیگر از خبرگزاری هم از انتخاب مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست و جانشین سعادتمند نام می برند.

سعادتمند که طی چند ساعت گذشته در صدر اخبار رسانه ها بوده است شب گذشته درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال بیان کرد:« نظر قطعی خودم را بر اساس نظرات کارشناسی به هیئت مدیره و مجمع باشگاه گفتم. منتظرم عزیزان نظرات خود را بگویند و من از همه آنها تشکر می‌کنم. این افراد با ما همراهی داشته‌اند، اما متأسفانه برخی عزیزان همیشه در این فوتبال هستند و نرخ‌ها را بالا بردند. ما دست این افراد را کوتاه می‌کنیم و برنامه‌هایی را که به صلاح دولت، باشگاه استقلال و مردم است، اجرا خواهیم کرد. از لحاظ فنی و مالی به دنبال قراردادی هستیم که برای استقلال، «به‌صرفه» بوده و حتی آورده‌ای داشته باشد.ازعزیزان اجازه می‌خواهم یکی دو روز به ما فرصت بدهند. اعضای هیئت مدیره به من لطف داشتند و موضوع را به من تفویض کردند، اما با نظر این عزیزان می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و دل هواداران در این زمینه شاد خواهد شد.»

اما حالا به نظر می رسد سعادتمند حتی فرصتی برای انتخاب مربی آینده استقلال نخواهد داشت و ممکن است امشب یا فردا تغییراتی در کادر مدیریتی باشگاه استقلال اعمال شود البته او شب گذشته در پایان صحبت هایش گفت:« من اهل استعفا نیستم. اگر سال گذشته این کار را کردم، دلایل قانع‌کننده داشتم. الان از مدیرعاملی استقلال استعفا نمی‌دهم و با انگیزه بیشتر کارم را انجام خواهم داد. ما دنبال کارهای زیربنایی هستیم و شک نکنید تا دو سال دیگر بهترین بازیکنان را به دنیا انتقال می‌دهیم.»

9697