هزینه توسعه کمپ حجازی صرف بدهی‌ها شد/ وعده سعادتمند کی عملى می‌شود؟

هزینه توسعه کمپ حجازی صرف بدهی‌ها شد/ وعده سعادتمند کی عملى می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- کمپ مرحوم ناصر حجازی بشی از دارایی های باشگاه استقلال که در این سالها بهره برداری درستی از آن انجام نشده است.

 به گزارش فوتبالی، استقلال در این چند سال همواره مشکل زمین تمرین داشته و هزینه زیادی برای پرداخت اجاره زمین چمن پرداخت کرده است.

کمپ حجازی که در برهه ای از آن زمین آن برای تمرین تیم استفاده می شد بخشی از وعده مدیرانی بوده است که در استقلال بر سر کار آمده اند و ادعا کرده اند خیلی زود شرایط چمن و امکانات این مجموعه را به حد مطلوب می رسانند تا استقلال در ملک شخصی خودش تمرین کند و در هزینه های صرفه جویی شود.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش اعلام کرد برنامه های زیادی برای توسعه این مجموعه دارد اما فعلا اتفاقی رخ نداده است. سعادتمند شب گذشته در بخشی از صحبت هایش در مورد تسویه بدهی ها گفت و اعلام کرد:«از بلیت‌فروشی، تبلیغات محیطی و ترانسفر هم درآمدی نداریم. ما قائدی را ارزان نمی‌فروشیم و اگر ترانسفری داشته باشیم، هوادار مقابل ما قرار می‌گیرد. ما این درآمد را هم نداریم و تنها منبع درآمد ما اسپانسر است. مگر اسپانسر در این شرایط اقتصادی، چقدر به یک تیم فوتبال کمک می‌کند؟ ما راهکارهایی پیش‌بینی کردیم و در ماه‌های آینده به درآمدزایی پایدار می‌رسیم. همان‌طور که املاک و دارایی‌های باشگاه را افزایش دادیم و 63 میلیارد تومان پرداخت کردیم که بسیاری از آنها بابت بدهی بود. اگر بدهی‌ها نبودند، حساب باشگاه استقلال 30 میلیارد تومان موجودی داشت و می‌توانستیم بازیکنان خوبی بگیریم، هتل بسازیم یا کمپ مرحوم حجازی را ترمیم و گسترده کنیم.»

با این صحبت های سعادتمند به نظر می رسد هواداران استقلال فعلا نباید به تجهیز و بازسازی کمپ حجازی امید داشته باشند چه برسد به نصب کاشی هواداری و ساخت هتل در این مجموعه ورزشی!

9697