اونای امری و قتلگاهی به نام نیوکمپ!

اونای امری و قتلگاهی به نام نیوکمپ!

خبرگزاری فوتبالی – ورزشگاه نیوکمپ را باید قتلگاه اونای امری دانست.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا در چهارچوب رقابت‌های لالیگا به مصاف ویارئال رفت و توانست به راحتی شاگردان اونای امری را با نتیجه ۴-۰ شکست دهد. این دیدار سیزدهمین باری بود که اونای امری پای به نیوکمپ می‌گذاشت اما نکته اینجاست او در ۱۳ بازی حتی یک برد هم کسب نکرده است و نیوکمپ را باید بدترین ورزشگاه ممکن برای او دانست.

بازی روز گذشته هشتصدمین بازی اونای امری در پست سرمربیگری بود. او کار خود را در دسته ۲ اسپانیا در سال ۲۰۰۵ با تیم لورکا آغاز کرده است.

فرناندو، رئیس تیم ویارئال با طعنه نسبت به عملکرد سرمربی بین دو نیمه به خبرنگاران گفت: ما ۳ فرصت گلزنی ایجاد کردیم اما مشکل اینجاست بیش از حد عقب نشستیم.

در نیمه دوم امری چند تغییر در تاکتیک خود لحاظ کرد که باعث شد ویارئال مقاومت بیشتری داشته باشد.

شکست ۴ گله دیشب امری اما سنگین ترین شکست او در نیوکمپ نبوده و او پیشتر سابقه تحقیر ۶ گله همراه پاریسن ژرمن در نیوکمپ را داشته. شاگردان امری در آن زمان ۴-۰ بازی رفت را با برد پشت سر گذاشتند اما در بازی برگشت ۶-۱ شکست خوردند.
دیگر تجربیات امری در نیوکمپ شامل شکست ۳-۲ به همراه اسپارتاک مسکو، باخت در نیمه نهایی کوپا دل ری به همراه والنسیا، شکست ۲-۰ به همراه آلمریا، باخت با نتایج ۴-۰، ۳-۰، ۲-۱ و ۵-۱ به همراه والنسیا، شکست با نتایج ۱-۲، ۳-۲، ۵-۲ و ۲-۱ به همراه سویا و حالا باخت ۴-۰ به همراه ویارئال است.

شاگردان امری در این مصاف‌ها ۱۰ گل زده‌اند و ۴۳ گل دریافت کرده‌اند.

1101