درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه دوحه؛ شایعه یا واقعیت؟

درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه دوحه؛ شایعه یا واقعیت؟

خبرگزاری فوتبالی- شنیده ها حاکی از آن است که در کاروان استقلال در فرودگاه دوحه درگیری به وجود آمده است.

به گزارش فوتبالی، تیم استقلال روز گذشته با شکست مقابل پاختاکور نماینده ازبکستان از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و از ساعت 20:30 به وقت تهران سوار پرواز شده  و به تهران بازگشته است.  

پیش از پرواز استقلال، اخباری مبنی بر درگیری میان بازیکنان استقلال منتشر شده است که هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.

در این خبر  آمده بود که روزبه چشمی و دانشگر با هم درگیر شده اند اما چشمی اصلا در فرودگاه حضور ندارد که بخواهد درگیر شود. در این خبر که در چند کانال تلگرامی منتشر شده است آمده دکتر ستوده در این درگیری حضور داشته است. که این درگیری های لفظی با دخالت سایرین خاتمه پیدا کرده است. در هر حال باشگاه استقلال اعلام کرده که دیاباته و میلیچ، علی کریمی و چشمی با آبی پوشان به تهران برنمی گردند. دیاباته راهی فرانسه می شود. میلیچ هم به کرواسی می رود و باشگاه اعلام کرده که کریمی و روزبه به سفر شخصی می روند. 

ماندن کریمی و چشمی در دوحه هواداران استقلال را نگران کرده است. چرا که برخی خبرها حاکی از توافق چشمی با ام صلال قطر است و کریمی هم هنوز تکلیف ماندن یا رفتنش را روشن نکرده است. 

باید دید در ساعات آینده چه اتفاقهایی می افتد. کاروان استقلال ساعت 21:45 دقیقه وارد فرودگاه مهرآباد خواهد شد. پرواز استقلال به تهران اختصاصی بوده است.

4344