کاسیاس درباره جدایی‌اش از رئال مادرید: همه ما اشتباهاتی داشته‌ایم!

کاسیاس درباره جدایی‌اش از رئال مادرید: همه ما اشتباهاتی داشته‌ایم!

خبرگزاری فوتبالی – کاسیاس، دروازه‌بان اسپانیایی سال‌های نه چندان دور رئال مادرید اعتقاد دارد جدایی‌اش یک اشتباه بوده است.

به گزارش فوتبالی، ایکر کاسیاس در جریان یک رویداد در کشور مکزیک پاسخگوی سوالاتی بوده که بخش‌هایی از آن را با هم مرور می‌کنیم:

تو شایسته ترک رئال مادرید به آن ترتیب نبودی. به نظرت اشتباه نکردی؟
خب. همه ما اشتباهاتی داشته‌ایم اما از آن درس گرفته‌ایم. دوست ندارم آن تصاویر را مشاهده کنم و فکر نمی‌کنم برای کسی هم زیبا باشد. مطمئن هستم می‌توانیم آن اشتباه را درست کنیم و کارهایی انجام دهیم که مردم دوباره خوشحال باشند.

چه فرقی بین نیمکت نشینی برای مورینیو و نیمکت نشینی برای دل بوسکه بود؟
شرایط هر دو فرق داشت. یک مورد مسائل فوتبالی بود و مورد دیگر مسائل شخصی. من و دل بوسکه یک سال و نیم با هم خوب بودیم و نصف سال را با هم مشکل داشتیم اما این مسئله بین کاپیتان و مربی طبیعی است. معنای آن این نیست که شما مهم‌تر از سرمربی هستید اما به هر حال مسائلی پیش می‌آید زیرا باید هر روز با هم صحبت کنید و مشکلات در روابط آغاز می‌شود. مورینیو فکر می‌کرد من در سطح هم تیمی‌هایم نیستم و مهم‌تر از همه این که روابط خوبی با هم نداشتیم. بنابرین انتخاب برای او آسان بود. چیزهای زیادی وجود دارند که مردم نمی‌بینند. از آن زمان چند بار همدیگر را دیده ایم و مکالمه خوبی داشتیم. احساس بدی بین ما وجود ندارد زیرا هر دوی ما بهترین‌ها را برای تیم می‌خواستیم. تصمیم گرفتم خیلی با او رابطه نداشته باشیم زیرا چیزهایی می‌دیدم که دوست نداشتم. این تجربه من را بیشتر بالغ کرد. در سن ۳۳ سالگی.  شما سعی می‌کنید برای باشگاه مشکل بیشتری ایجاد نکنید. من چیزی را تغییر نمی‌دهم و فکر می‌کنم اشتباهی انجام ندادم.

زمانی که در تیم رئال کهکشانی بازی می‌کردی چه حسی داشتیم؟
فکر می‌کنم حضور در رئال آروزی هر کسی باشد. فلسفه پرز جذب بهترین‌ها در آن زمان بود که انگیزه زیادی برای ما بود. خاطرات خوبی از آن دوران دارم اگرچه در آخرین سال نتوانستیم جامی ببریم اما در آن دوران ۲ قهرمانی اروپا، ۲ لیگ و تعداد زیادی جام کسب کردیم. فلورنتینو می‌دانست چگونه باشگاه را به سطح فعلی یعنی بهترین تیم تاریخ برساند.

فشار در رئال مادرید چگونه بود؟
زمانی که در تیم‌های پایه رئال بازی می‌کردم حتی زمانی که ۸-۲ می‌بردیم مربی از من می‌پرسید چرا ۲ گل دریافت کردیم و این یک شکست به حساب می‌آمد. این یک فشار در آن سن بود. این‌ها باعث شد برای حضور در تیم اصلی آماده شوم. می‌دانستیم هر ۳ روز یک بار مسئولیت دارم و قطعا آسان نبود تا همیشه در سطح بالا باشم اما واقعا مسئولیت پذیری را دوست داشتم.

1101