نیکبخت: با احساسات هواداران استقلال بازی شد

نیکبخت: با احساسات هواداران استقلال بازی شد

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت استقلال از مدیریت این باشگاه انتقاد کرد و دلیل اصلی شکست این تیم برابر پاختاکور را ضعف مدیریتی خواند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا واحدی نیکبخت در خصوص شکست استقلال برابر پاختاکور اظهار داشت: بازی افتضاحی بود. استقلال بازیکن نداشت که بخواهد خوب بازی کند. من از خیلی وقت پیش می دانستم مدیریت استقلال مشکل دارد. طی این مدت متاسفانه فقط دروغ های شیرین به هواداران گفتند و کار خیلی زشتی بود که با نام استراماچونی با احساسات هواداران بازی کنند. یک آدم فقط طی این مدت با احساسات استقلالی ها بازی کرد.

وی در ادامه افزود: آقای محترم شما هم جام حذفی را از استقلال گرفتید و هم صعود در بازی های آسیایی را. این مسخره بازی ها را دیگر تمام کنید. دیشب واقعا دلم برای مجید نامجومطلق سوخت که بازیکن برای تعویض هم نداشت. او که نمی توانست خودش وارد زمین شود. دست های نامجومطلق برای این بازی ها کاملا بسته بود و همین مسئله باعث شد تا استقلال خسته شود. والا زمان فتح الله زاده که ما در استقلال بودیم با چنگ و دندان هم که شده بازیکن را حفظ می کرد اما امسال استقلال را با محرومیت وارد مسابقات کردند.

نیکبخت در پایان گفت: خدا از شما نگذرد. استقلال تنها تیم آسیایی بود که با پنجره نقل و انتقالات وارد بازی ها شد و آقای مدیر این طوری ظلم بزرگی به استقلال کردند. مگر شما از قبل نمی دانستید که محروم هستید؟ نمی دانستید باید قبل از محرومیت بازیکنان تان را جذب کنید، همان کاری که پرسپولیس کرد اما استقلال به واسطه عدم مدیریتی که داشت با دست های بسته پا به مسابقات گذاشت.

۴۰۴۰