مدافع آمریکایی آژاکس به بارسلونا نزدیک شد؟

مدافع آمریکایی آژاکس به بارسلونا نزدیک شد؟

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با آمدن رونالد کومان، در این پنجره‌ی نقل و انتقالاتی به دنبال جذب یک مدافع راست است. از گزینه‌های مختلفی پیرامون آبی و اناری پوشان نام برده می‌شد اما اکنون گفته می‌شود که بارسلونا به دنبال جذب سرجینیو دست، مدافع جوان و آمریکایی آژاکس است و به نظر می‌رسد که این بازیکن یک گام به بارسلونا نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که سرجینیو دست در حال حاضر اصلی ترین گزینه‌ی بارسلونا برای پست مدافع راست است. این مدافع راست آمریکایی از بازیکنان مورد علاقه‌ی رونالد کومان به شمار می‌رود و او می‌خواهد در این تابستان این بازیکن را به تیمش اضافه کند. آژاکس قیمت این بازیکن را 25 میلیون یورو اعلام کرده است که برای یک مدافع راست 19 ساله مبلغ چشم‌گیری به شمار می‌رود. این بازیکن برای بازی اخیر آژاکس از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده و همین مسئله گمانه زنی ها را درمورد احتمال پیوستنش به بارسلونا افزایش داده است.

با توجه به اینکه نلسون سمدو به فروش رسید قطعا بارسا بزودی یک دفاع راست به خدمت خواهد گرفت و کنار رفتن سرجینیو دست از ترکیب آژاکس گمانه زنی ها را پیرامون او افزایش داده است و موندو دپورتیوو ادعا کرده که این بازیکن بزودی راهی بارسلونا خواهد شد.

1470