نگاهی به آمار پاختاکور رقیب استقلال در 6 بازی مرحله گروهی

نگاهی به آمار پاختاکور رقیب استقلال در 6 بازی مرحله گروهی

خبرگزار فوتبالی- استقلال فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

به گزارش فوتبالی، استقلال که به عنوان تیم دوم گروه A از گروه خود صعود کرد باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان تیم صدر نشین گروه B برود.

پاختاکور در گروه B با تیم های الهلال عربستان، الاهلی امارات و شهر خودور ایران هم گروه بود با کنار گذاشته شدن الهلال عربستان از مسابقات به دلیل ابتلالی بازیکنان این تیم به بیماری کرونا، پاختاکور به عنوان تیم اول و الاهلی امارات به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله بعد صعود کردند.

پاختاکور در 6 بازی که در مرحله گروهی انجام داد موفق شد 7 گل بزند و 3 گل دریافت کند. بعد از اینکه امتیازات و گل های الهلال از این جدول گروه حذف شد، پاختاکور با 6گل زده و یک گل خورده آمار خوبی را از خود به جای گذاشت.

نماینده کشور ازبکستان فردا شب در حالی به مصاف استقلال می رود که در 6 بازی مرحله گروهی 3 برد، 2 مساوی و یک شکست را به نام خود ثبت کرده است اما بعد از حذف نام الهلال عربستان از این گروه باید یک شکست و یک مساوی را از آمار 6 بازی پاختاکور کم کنیم که در این صورت با سه پیروزی و یک تساوی و کسب 10 امتیاز از گروه خود صعود کرده است.

در هر حال استقلال در بازی فردا شب برابر حریف دست و پا بسته ای به میدان نمی رود و آمار این تیم در مرحله گروهی نشان می دهد آنها در خط حمله و خط دفاع توانایی زیادی دارند. 

9697