استیلی: نباید از شارجه بترسیم

استیلی: نباید از شارجه بترسیم

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه ایران‌ورزشی با حمید استیلی را برایتان انتخاب کردیم. سرمربی اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است:

  •  معتقدم بازیکنان خط حمله پرسپولیس بازیکنان خوبی بودند. عیسی آل‌کثیر بازیکن خوب و تأثیرگذاری بود و آرمان رمضانی هم با توجه به فیزیک خیلی خوب و قدرت سرزنی‌اش در خط حمله بازیکنی خوب محسوب می‌شود. در کنار این بازیکنان، هافبک تهاجمی مانند احسان پهلوان هم حضور دارد که یک بازیکن خیلی خوب و تکنیکی است که حتماً می‌تواند به خط میانی و کارهای تهاجمی پرسپولیس کمک کند.
  • به نظرم آرمان رمضانی مهاجمی است که از قدرت سرزنی بسیار بالا و فیزیک خیلی خوبی برخوردار است. از این حیث جزو دو سه بازیکن برتر کشورمان است، ضمن اینکه آرمان رمضانی از نظر من بهتر از اوساگوناست و من قول می‌دهم در ادامه بازی‌ها بازیکنی مانند رمضانی خیلی بهتر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و شرایط تیم را بهبود ببخشد.
  •  نباید از الشارجه بترسیم. پرسپولیس در سه بازی قبلی‌اش خوب کار کرد، اما شاید خستگی و بدشانسی اجازه نداد مقابل الدحیل هم مانند دو بازی رفت و برگشت مقابل التعاون موفق شود. در دیدار مقابل الشارجه پرسپولیس باید از حداقل موقعیت‌ها بیشترین استفاده را ببرد و صعود کند. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس توانایی بالایی دارند و حتماً می‌توانند از سد تیم الشارجه هم به سلامت بگذرند.


    1984