نادری هفته آینده با پرسپولیس امضا می کند؟/ پیشنهاد پرسپولیس 5 میلیارد

نادری هفته آینده با پرسپولیس امضا می کند؟/ پیشنهاد پرسپولیس 5 میلیارد

 خبرگزاری فوتبالی- حضور مدافع چپ تیم پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم برای فصل بیستم به یکی از چالش های جدی این باشگاه و نگرانی های هواداران قرمزها تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد محمد نادری که در حال حاضر در شمال به سر می‌برد، با هماهنگی های انجام شده قرار است اویل هفته آینده به همراه مدیر برنامه هایش راهی محل باشگاه پرسپولیس شده و با مهدی رسول‌پناه سرپرست این باشگاه مذاکرات نهایی را برای توافق و ثبت قرارداد جدید انجام دهد.

حال باید منتظر بود و دید جلسه هفته آینده رسول‌پناه و نادری به کجا خواهد رسید. هرچند بسیار بعید است مشکلی برای تمدید این توافق وجود داشته باشد.

پرسپولیس در پست دفاع چپ در حال حاضر فقط سعید آقایی را در اختیار دارد که به علت مصدومیت بازی این تیم برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا را ز دست داد. محمد انصاری نیز از نیم‌فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد و می‌تواند در جناح چپ خط دفاعی به سرخپوشان کمک کند.

محمد نادری در آخرین مذاکراتی که خود و مدیر برنامه‌هایش با مدیریت باشگاه پرسپولیس داشته‌اند، موضوع افزایش رقم قرارداد را مطرح کرده‌ است. گفته می شود پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به محمد نادری مبلغ 5 میلیارد برای یک فصل است.

باشگاه پرسپولیس در حالی حاضر است این مبلغ را به نادری پرداخت کند که خود این بازیکن رضایت نامه اش را از کورتریک دریافت کند هر چند باشگاه پرسپولیس از دو ماه گذشته مذاکرات خوبی با این باشگاه بلزیکی داشت و توافقاتی هم حاصل شد.

7655