امیدواری استقلال؛ آمار خوب جلوی الاهلی

امیدواری استقلال؛ آمار خوب جلوی الاهلی

خبرگزاری فوتبالی- سابقه بازیهای استقلال و الاهلی عربستان، شاگردان مجید نامجومطلق را به پیروزی در بازی امشب امیدوار کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شرایطی باید با الاهلی عربستان بازی کند که برای صعود به مرحله حذفی این رقابتها باید هر طور شده حریف عربستانی‌اش را شکست دهد.آمار نشان می‌دهد که استقلال در مصاف با تیم عربستانی نتایج خوبی گرفته و آبی‌ها امیدوارند امشب هم این اتفاق رخ دهد.

آنطور که خبرآنلاین نوشته، به جز شکست در دیدار رفت این فصل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال دو بار دیگر با الاهلی دیدار کرده که به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 باز می گردد.

فصلی که آبی ها با هدایت صمد مرفاوی موفق شدند در گروه A آن رقابت ها، در هر دو دیدار رفت و برگشت، تیم قدرتمند الاهلی عربستان را شکست بدهند.در دیدار رفت آن سال، استقلال در تاریخ 4 اسفند 1388 موفق شد در خاک عربستان و در ورزشگاه جده، با دو گلی که فرهاد مجیدی به ثمر رساند، با نتیجه 2-1 میزبان خود را شکست دهد.

در دیدار برگشت هم که با حضور 64 هزار هوادار استقلال در تاریخ 25 فروردین 1389 در استادیوم آزادی برگزار شد، آبی پوشان موفق شدند با گل های سیدمهدی سیدصالحی و امیرحسین صادقی، نتیجه بازی رفت را تکرار کنند و یک بار دیگر با نتیجه 2-1 از سد الاهلی بگذرند و در نهایت راه خود را برای صعود به مرحله بعدی هموار کنند.

1984