آژاکس قیمت مدافع آمریکایی‌ را برای بارسلونا مشخص کرد

آژاکس قیمت مدافع آمریکایی‌ را برای بارسلونا مشخص کرد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با آمدن رونالد کومان، در این پنجره‌ی نقل و انتقالاتی به دنبال جذب یک مدافع راست است. از گزینه‌های مختلفی پیرامون آبی و اناری پوشان نام برده می‌شد اما اکنون گفته می‌شود که بارسلونا به دنبال جذب سرجینیو دست، مدافع جوان و آمریکایی آژاکس است و در این راه با بایرن مونیخ رقابت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که سرجینیو دست در حال حاضر اصلی ترین گزینه‌ی بارسلونا برای پست مدافع راست است. به گزارش ESPN، این مدافع راست آمریکایی از بازیکنان مورد علاقه‌ی رونالد کومان به شمار می‌رود و او می‌خواهد در این تابستان این بازیکن را به تیمش اضافه کند. آژاکس قیمت این بازیکن را 25 میلیون یورو اعلام کرده است که برای یک مدافع راست 19 ساله مبلغ چشم‌گیری به شمار می‌رود.

البته بارسلونا در راه جذب این مدافع راست تنها نخواهد بود چرا که بایرن مونیخ هم به دنبال جذب این بازیکن است و می‌خواهد این مدافع آمریکایی را به تیمش اضافه کند تا مانند آلفونسو دیویس که در پست مدافع چپ در سن 19 سالگی فوق العاده ظاهر شده، سرجینیو دست هم در پست مدافع راست به همین شکل عمل کند. باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن خواهد افتاد و راهی بارسلونا یا بایرن مونیخ می‌شود یا در آژاکس می‌ماند.

1470