یادداشت معاون سابق استقلال در مورد پشت پرده های این تیم: آقای سعادتمند، سکوتت را بشکن!

یادداشت معاون سابق استقلال در مورد پشت پرده های این تیم: آقای سعادتمند، سکوتت را بشکن!

خبرگزاری فوتبالی- معاون سابق باشگاه استقلال که حکم معاون ارتباطات باشگاه استقلال را از دست احمد سعادتمند گرفته است، یادداشتی در اختیار خبرگزاری فوتبالی داشته که این خبرگزاری، این یادداشت را از منتشر می کند. فوتبالی صحت محتوای این یادداشت را تایید یا رد نمی‌کند و فقط آن را منتشر می‌کند. متن این یادداشت به شرح زیر است:

 یک: هوادار استقلال در این چند سال آرزو به دل ماند برای شروع لیگ اوضاع استقلال ایده آل باشد و هوادار بیچاره همیشه در این سالها جان به لب شده تا تیم کامل شود. در این چندسال برای شروع فصل استقلال یا معضل بازیکن داشته یا معضل مدیریت. یا کمبود منابع داشته یا نبود سرمربی! هوادار فقط دست به دعا بود که تیم جمع شود و تا این اتفاق می افتاد یک نیم فصل از استقلال می رفت و استقلال از قهرمانی دور می شد و نیم فصل دوم که تیم هماهنگ می شد و جان می گرفت، آخرسر به نایب قهرمانی می رسید. 

دو: الان هم تیم درگیر رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست و علیرغم تنهایی مجید نامجومطلق همه از او توقع دارند که استقلال را از گروهش بالا ببرد چون این تیم استقلال است و دو قهرمان آسیا شده و چهار بار هم در فینال حضور داشته است. دغدغه همه هواداران این است که رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به صورت آبرومندانه ای برای استقلال تمام شود و بعد از این رقابتها این لیگ برتر است که شروع می شود اما خبری از سرمربی نیست. سرمربی استقلال کجاست؟ 

سه: ۱۵ روز از فینال حذفی گذشت و علیرغم از دست رفتن یک جام که برای هوادار و باشگاه خیلی مهم بود، مدیریت باشگاه نه در این خصوص توضیحی داده و نه به قول خودش وفا کرد و در تمام این مدت رویای استراماچونی را به هواداری فروخت که با همه وجود خریدار این رویا بود. رسانه هایی که به اشتباه مذاکره بر سر توافق برای غرامت را به مذاکره برای بازگشت تلقی کردند و همه منتظر بودند تا استراماچونی بازگردد اما همه دیدند که هیچ اتفاقی نیفتاد. 

چهار: مدیریت باشگاه استقلال سکوت کرده است. نباید این سکوت شکسته شود؟ مدیریت باشگاه باید سکوت بی معنایش را بشکند و به هواداران میلیونی استقلال پاسخ دهد که چرا با بی تدبیری هم یک جام از دست رفت و تیم بی سرمربی شد؟ استراماچونی چرا نیامد؟ با آنکه گفته بودید ما سخت مذاکره کردیم و روی بند بند قرارداد به تفاهم رسیدیم. حتی زمانی که خبر قطعی توافق منتشر شد، باز هم بودند کسانی که می گفتند این ماجرا امکان ندارد و دارد با افکار عمومی بازی می شود و هواداران را سرکار می گذارند. چند تن از افراد رسانه ای و غیررسانه ای نزدیک به باشگاه، طوری وانمود می کردند که انگار تیمسار خسروانی رئیس باشگاه است غافل از اینکه ذهن میلیونها هوادار به ناکجا آباد برده می شد. الان دیگر چه پاسخی دارید وقتی استراماچونی و وکیلش از دروغ هایتان پرده برداری می کند؟ شمایی که هر روز یا در تلویزیون و شبکه های مختلفش برای شناساندن چهره تان حضور داشتید و ساعت به ساعت در خبرگزاری ها خبرهایتان روی خروجی ها منتشر می شد چه پاسخی برای افکار عمومی دارید؟ شمایی که هر روز یک کلیپ و یک ارائه عملکرد منتشر می کردید که اگر منتشر نمی کردید، شب خوابتان نمی برد و به عشق جذب فالوئر روزی ۱۵ بار اینستاگرام خودتان را چک می کردید و در کل شهوت دیده شدن داشتید، چرا امروز سکوت اختیار کرده اید و از رسانه ها برای پاسخگویی واهمه دارید؟ نکند فکر می کنید حنای شما دیگر رنگی ندارد؟

پنج: آقای سعادتمند، حرف برای گفتن زیاد است و قطعا رسانه ها و هواداران استقلال با شما حرف زیاد دارند. شما در قامت مدیرعاملی استقلال گویا فراموش کرده اید قبل از اینکه مدیرعامل شوید، در جایگاه رئیس هیات مدیره استقلال بوده اید. فراموش کرده اید که مخالف سرسخت استراماچونی بودید و دم از آوردن فیلیپو اینزاگی با یک میلیون دلار می زدید؟  حتی می گفتید که ۵۰۰ هزار دلارش با من! مثل آن ۱۵ میلیاردی که قبل از مدیرعاملی قول داده بودید و هیچ وقت نیاوردید! بگذارید رک بگویم که اگر امروز وجود «کانون هواداران مردم نهاد استقلال» نبود استقلال هنوز درگیر امثال کسانی بود که باشگاه استقلال را با کارواش اشتباه گرفته بودند! آقای سعادتمند حد کار شما همین بود، در مقالی دیگر از عملکردهای مثلا «پرز»ی تان می گوئیم تا بدانید و بدانند که شما فقط یک تماشاگر بودید و با بازیکنان فقط عکس می گرفتید و اگر وجود خیلی از دلسوزان استقلال نبود امروز مشخصا استقلال در یک گرداب مرگبار سقوط می کرد.

شش: آقای سعادتمند! آیا فراموش کرده اید که در زمان سرمربیگری وینفرد شفر راسا سمت ریاست هیات مدیره استقلال را بر عهده داشتید؟ شما بالاترین مقام باشگاه استقلال بودید و آن زمان با همه مشکلاتی که شفر برای استقلال درست کرده بود و مشکلاتی که باشگاه با شفر داشت و دلالی هایی که پیش آمده بود و منافع باشگاه به شدت در خطر بود، صدایی از شما در نیامد اما امروز دیگران را در قضیه وینفرد شفر مقصر می دانید. آخر تا کی بازی با افکار عمومی و فریب هواداران؟ آقای سعادتمند فکر نمی کنید که هوادار دیگر به این تاکتیک های نخ نما دلخوش نمی کند؟ ای کاش هوادار استقلال می دانست که علت نیامدن استراماچونی فقط وجود یک آدم در استقلال بود و اگر او نبود، هم قانون علیه او نبود و هم استراماچونی به عشقش می رسید و می آمد. این یادداشت برای ثبت در تاریخ نوشته شده تا هواداران استقلال بدانند چه بر سر تیمشان آمده است. ای کاش آقای سعادتمند سکوتش را هر چه زودتر بشکند.

یادداشت از مهدی روحی/ مدیرمسئول هفته نامه آوای استقلال و معاون سابق احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال