اشتباه عجیب رمی‌ها؛ ورونا ۳-۰ برنده اعلام می‌شود؟

اشتباه عجیب رمی‌ها؛ ورونا ۳-۰ برنده اعلام می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است دیدار رم مقابل ورونا با نتیجه ۳-۰ به سود ورونا اعلام شود.

به گزارش فوتبالی، آ اس رم در آعاز ماجراجویی خود در سری آ ایتالیا، شنبه شب مقابل ورونا قرار گرفت که این بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید و تلاش‌های دو تیم برای گلزنی نتیجه نداد. در این بازی آمادو دیاوارا یکی از بازیکنان جیالوروسی بود که احتمالا باعث باخت آن‌ها خواهد شد!

دیاوارا در تاریخ ۱۷ جولای (۲ ماه پیش) ۲۳ ساله شده و به این ترتیب یک بازیکن بزرگسال برای رمی ها به شمار می‌آید اما نام او در لیست زیر ۲۲ ساله‌ها رد شده و به این ترتیب او برای رم غیرقانونی بازی کرده است.

اسکای اسپورت اعلام کرده به رم هشدار داده شده اما رمی‌ها اصرار دارند که با مسئولین صحبت کرده‌اند اما مشکلی پیش نیامده، پس جای نگرانی نیست. همچنین مسئولین سری آ به خود دیاوارا تذکر داده‌اند که نامش را به طور صحیح در لیست ثبت کند وگرنه دیگر حق بازی ندارد.

از سوی دیگر اما رمی‌ها می‌گویند حضور دیاوارا در لیست زیر ۲۲ سال تاثیری در لیست اصلی رم نداشته زیرا این تیم هنوز در لیست بالای ۲۲ سال خود جای خالی داشته پس چه در لیست زیر ۲۲ سال و چه در لیست بالای ۲۲ سال، دیاوارا می‌توانسته در بازی حضور پیدا کند اما باید دید در نهایت رم محکوم به شکست ۳-۰ می‌شود یا خیر.

1101