سپاهان منتظر اگر و اماهای دست نیافتنی

سپاهان منتظر اگر و اماهای دست نیافتنی

خبرگزاری فوتبالی- سپاهان اصفهان که در شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جایگاه بهتری نسبت به دیگر نماینده‌های ایران داشت در حال حاضر وضعیت متفاوتی دارد.

به گزارش فوتبالی، زردپوشان اصفهانی اگرچه تا قبل از تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا در رده سوم قرار داشتند، اما فاصله آن‌ها با تیم اول و دوم گروه تنها یک امتیاز بود. با این حال در ادامه این رقابت‌ها سپاهان نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت نتایج مناسبی کسب کند و حالا در شرایط بسیار سختی قرار دارد، چراکه سرنوشتش برای صعود به بازی النصر و السد بستگی دارد، به طوری که پیروزی السد در بازی امشب مقابل النصر به معنای پایان زود هنگام این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان است، اما پیروزی النصر کار را به بازی پایانی می‌کشاند.

البته اگر سپاهان موفق شود در بازی امشب از سد العین امارات، عبور کند. تیمی که در شروع این رقابت‌ها شکست سنگینی را مقابل نماینده اصفهانی ایران متحمل شد، اما سپاهان امروز شباهتی به تیمی که مقابل العین امارات به میدان رفت ندارد. سپاهان با همان سه امتیاز هفته اول مقابل العین و دو باخت پیاپی برابر النصر راه دشواری برای کسب سهمیه دارد. هرچند که به نظر می‌رسد سرمربی سپاهان هنوز هم ناامید نیست: و در کنفرانس خبری قبل از بازی با العین گفت انسان به امید زنده است و امیدوارم اتفاقات شانس صعود ما را نگیرد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا اتفاقات این گروه و نتایج به دست آمده در پایان بازی های امشب امید را برای زردپوشان اصفهان برای صعود از گروه زنده نگه می دارد یا خیر.

7655