سپاهان می تواند از گروه خود صعود کند؟

سپاهان می تواند از گروه خود صعود کند؟

خبرگزاری فوتبالی- سپاهان اصفهان در دو بازی رفت و برگشت برابر النصر عربستان شکست خورد اما همچنان شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات را دارند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته مقابل النصر برای دومین بار با نتیجه مشابه بازی رفت شکست خورد تا امیدوار به دو بازی آینده خود برابر العین امارات و السد قطر باشد. با نتایجی که در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم این مسابقات رقم خورد، النصر 10 امتیازی شد و صعودش به دور بعدی را قطعی کرد و السد هم با 8 امتیاز امیدوار به صعود از این گروه است. تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر با کسب سه امتیاز رتبه سوم گروه چهارم را در اختیار دارد.

سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می رود و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند امیدوار به بازی آخر برابر السد قطر باشد. اما قبل از این دیدار السد به مصاف النصر عربستان می رود که در صورت برتری النصر برابر قطری ها این تیم به عنوان تیم اول گروه صعود می کند و تکلیف تیم دوم صعود کننده گروه در روز آخر مشخص خواهد شد.

در حال حاضر تفاضل گل سپاهان 3- است و تیم السد تفاضل 7+ دارد. سپاهانی ها برای صعود به مرحله بعد، باید العین را با پیروزی پر گل شکست دهند تا در صورت شکست السد مقابل النصر، در هفته پایانی اگر کار به تفاضل گل رسید مشکلی از این بابت نداشته باشند.

7655