رئال مادرید و یک مشکل جدید: عدم گلزنی!

رئال مادرید و یک مشکل جدید: عدم گلزنی!

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید ممکن است در این فصل با مشکلی به نام عدم گلزنی و فقدان یک مهاجم ششدانگ مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، فصل برای رئالی‌ها با ناکامی در امر گلزنی شروع شد. با این وجود اما زیدان خوش بین است که این مسئله، مسئله مهمی نیست و رئالی‌ها گلزنی خواهند کرد. البته نشانه‌هایی وجود دارد که باعث نگرانی هواداران لوس بلانکو شود. زیدان تنها به کریم بنزما اعتقاد دارد و وینگرهایی چون وینیسیوس و رودریگو هم هرگز گلزن قهاری نشان نداده‌اند. زیدان باید حالا با این وضعیت سیر کند تا هازارد برگردد و یا آسنسیو اندکی شرایط را بهبود بخشد.

بورخا مایورال و یوویچ، شب گذشته روی نیمکت رئال نشستند و زیدان می‌توان به ماروین پارک و سرخیو آریباس اعتماد کند اما بر کسی پوشیده نیست سرمربی فرانسوی رئالی‌ها به یوویچ اعتماد ندارد و مایورال هم که با تازگی به رئال برگشته نمی‌تواند به همین راحتی در ترکیب اصلی جایی برای خود دست و پا کند. ماریانو دیاز  برای بازی دیشب به دلیل مصدومیت از لیست رئال بیرون مانده بود اما او فصل پیش هم گزینه اصلی به شمار نمی‌آمد.

وینسیوس یک بازیکن بسیار تاثیرگذار است و برای حریفان مشکل درست می‌کند اما او و رودریگو ذاتا گلزن نیستند. به همین دلیل هم زیدان می‌تواند امید داشته باشد تا آسنسیو و هازارد بتوانند مشکل سفیدپوشان شهر مادرید را حل کنند. به شرطی که مانند فصل پیش مصدومیت گریبان آن‌ها را نگیرد.

نکته مهم اینجاست رئال مادرید با وجود چنین مشکلی علاقه‌‌ای به خرید یک شماره ۹ جدید ندارد اما به نظر می‌رسد مدیران رئال به زیدان کاملا اطمینان دارند.

1101