اسلامی خواه: ماشین‌سازی از من به سود خوبی رسید

اسلامی خواه: ماشین‌سازی از من به سود خوبی رسید

خبرگزاری فوتبالی- قائم اسلامی خواه می‌گوید که بابک مرادی خرید خوبی برای تیم استقلال خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، قائم اسلامی خواه که به تازگی راهی مس رفسنجان شده، درخصوص این انتقال گفت: بعد از فصل خوبی که با ماشین سازی داشتم پیشنهادات زیادی داشتم اما تلاش کردم تصمیمی بگیرم که در آرامش کارم را انجام دهم. فکر کنم تصمیم خوبی گرفتم و تلاش میکنم به اهدافم برسم.

او درباره اهدافش توضیح داد: من فوتبالیستی هستم که در طول فوتبالم چیزی که کمتر به آن فکر کرده‌ام، بحث شرایط مالی است. سعی کردم به ابعادی فکر کنم که به آینده ام کمک کند تا این که بخواهم شرایط مالی اولویتم باشد. اولویتم شرایط خوب فوتبالی است و فکر کنم این موضوع در رفسنجان تامین شود. من هدف گذاری ای که برای خودم کرده‌ام، این است که برای تیمم مثمرثمر باشم و بعد بتوانم به تیم ملی برسم.

هافبک سابق ماشین سازی درباره وضعیت تیم جدیدش عنوان کرد: تیم مس رفسنجان تازه به لیگ برتر آمده و تیمی که تازه به لیگ برتر می‌آید باید خیلی باهوش باشد. ما باید رفته رفته شرایطمان را بهتر کنیم اما هدفمان رتبه خاصی نیست.

وی درباره نحوه جدایی اش از مس اظهار داشت: اتفاقا شرایط من با بقیه متفاوت بود و به این راحتی هم نتوانستم جدا شوم و به این راحتی نبود. مهم ترین مسئله رضایت نامه بود که از قرارداد خودم پرداخت کردم و جدا شدم و فکر کنم ماشین سازی سود خوبی کرد.

اسلامی خواه درباره وضعیت دوست صمیمی اش بابک مرادی گفت: بابک بازیکن بزرگی بود و ما رابطه برادرانه ای داشتیم و تا آخر زندگی هم خواهیم داشت. از ته قلبم می‌گویم که علاوه بر خودم، تمرکزم روی بابک و کارهایش هم بوده. خیلی خوشحالم که به استقلال رفته و مطمئنم برای این تیم خرید خوبی خواهد بود.

7474