کارشناس داوری مارکا و تایید تصمیمات داور بازی رئال مادرید و سوسیه داد

کارشناس داوری مارکا و تایید تصمیمات داور بازی رئال مادرید و سوسیه داد

خبرگزاری فوتبالی – کارشناس داوری رسانه مارکا تصمیمات داور بازی رئال مادرید و سوسیه‌ داد را تایید و اعلام کرد نه مندی و نه بارنچیا مستحق دریافت کارت قرمز نبوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم رئال مادرید و رسال وسیه داد در چهارچوب هفته دوم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب ۰-۰ مساوی به پایان رسید. رئالی‌ها به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیرتر از سایر تیم‌ها بازی‌های خود را در لالیگا آغاز کردند و برخی هم این مسئله را عاملی برای توقف آن‌ها می‌دانستند.

بازی شب گذشته رئال مادرید و رئال سوسیه داد البته حواشی زیادی در زمینه مسائل داوری نداشت اما هواداران انتظار داشتند بازیکن تیم حریف باید اخراج شود. سوسیه دادی‌ها می‌گفتند فرلاند مندی باید از بازی اخراج می‌شد و مادریدی‌ها هم انتظار اخراج بارنچیا را داشتند که البته هر دو بازیکن تنها کارت زرد گرفتند.

خوان آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا اعتقاد دارد خوان مارتینز مونوئرا، داور بازی تصمیم درستی گرفته که بازیکنان را اخراج نکرده است. آندوخار گفته: در هیچ کدام از دو صحنه مربوط به مندی و بارنچیا، بازیکنان مستحق دریافت کارت قرمز نبوده‌اند. در فوتبال باید اجازه داد تا برخوردها صورت گیرد. داور در هر دو صحنه تصمیم درستی گرفت و بارنچیا حتی مستحق دریافت کارت زرد هم نبود.

1101