چلسی 0-2 لیورپول؛ مانه نسخه لمپارد و تیمش را پیچید

چلسی 0-2 لیورپول؛ مانه نسخه لمپارد و تیمش را پیچید

خبرگزاری فوتبالی - سادیو مانه مهاجم سنگالی در مقابل چلسی دبل کرد و باعث ده نفره شدن تیم لندنی شد تا به ستاره اصلی حساس ترین بازی هفته دوم لیگ انگلیس تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، مانه بعد از آن که در پایان نیمه اول زمینه ساز اخراج کریستیانسن شد، در نیمه دوم از اشتباهات تمام نشدنی کپا آریزابالاگا استفاده کرد و توانست گلزنی کند تا نسخه لمپارد و تیمش را بپیچد.

چلسی که با خریدهای جدیدش سعی داشت که تلاش کند تا به رقیب لیورپول تبدیل شود حالا شکست ناامیدکننده ای را در مقابل مدافع عنوان قهرمانی تجربه کرده است در حالی که سرخپوشان تیم کلوپ توانستند با یک پیروزی دلچسب به یکی از تیم های شش امتیازی تا پایان هفته دوم تبدیل شود.  البته جورجینیو نیز فرصت طلایی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی و برگرداندن نتیجه را از دست داد.

به نظر می رسد که چلسی هنوز در مورد خریدهای پرشمار و پرهزینه ای که داشته نتوانسته به هماهنگی برسد در حالی که لیورپول به عنوان تیمی که بدنه تیم موفق سالهای اخیرش را حفظ کرده همچنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. منچسترسیتی نیز از همین هفته به مسابقات اضافه می شود. آنها به علت حضور در مسابقات چمپیونزلیگ با تعویق به بازیها اضافه شدند. به هر صورت لمپارد قطعا به دنبال روحیه دادن به تیمش در بازیهای پیش روست و مانه نیز قطعا بهترین بازیکن این هفته لیگ انگلیس خواهد بود.

4125