ملکیان: زوج دیاباته و قایدی کار دست الشرطه می‌دهد

ملکیان: زوج دیاباته و قایدی کار دست الشرطه می‌دهد

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال هشدار داد باخت به الشرطه و حتی مساوی ممکن است به حذف استقلال بینجامد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، فرد ملکیان در گفتگویی درباره دیدار امشب استقلال و الشرطه عراق درباره رویارویی این دو تیم و نقاط ضعف و قوت استقلال حرف زد. او هشدار داد باخت به الشرطه و حتی مساوی ممکن است به حذف استقلال بینجامد. 


استقلال با الشرطه بازی دارد. این دیدار را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

الشرطه تقریباً هم‌زور استقلال است با این تفاوت که استقلال در زمین‌های مسطح قطر قطعاً در پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی اش موفق‌تر از تیمی است که در آن زمین خرابی که در دور رفت در اربیل دیدیم، بازی می‌کند.

نقطه ضعف استقلال کجاست؟

ببینید استقلال نقطه ضعف بارزی ندارد. اگر بخواهیم به خط دفاعی استقلال اشاره کنیم، باید بگوییم جابه‌جایی‌های اجباری در این خط باعث شد تیم وضعیت دفاعی مطمئنی از نظر هماهنگی نداشته باشد و از طرفی دروازه‌بان استقلال هم به دلیل نداشتن رزرو همسطح خودش دچار افت روحیه و انگیزه شده بود. وگرنه در خطوط دیگر ضعف خاصی دیده نمی‌شود.

در هافبک و حمله چطور؟

حضور بازیکنانی مانند ریگی و کریمی در هافبک دفاعی و البته فرشید اسماعیلی و وریا غفوری که فکر کنم در پست وینگر بازی کند منجر به تهاجمی‌تر شدن این تیم در خط میانی می‌شود و از طرفی دیاباته و قایدی هم زوج بسیار خطرناکی هستند که حتماً الشرطه‌ای‌ها را به دردسر می‌اندازند.

چه نتیجه‌ای به درد استقلال می‌خورد؟

فقط برد! استقلال درصورتی که در هر دو بازی پیروز شود، به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد. با برد برابر الشرطه و تساوی با الاهلی هم به عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

و اگر ببازد چه می‌شود؟

استقلال در صورت شکست قطعاً حذف خواهد شد. البته مساوی با هر دو تیم هم همین نتیجه را برایش دربر دارد. چون تساوی و شکست در دور رفت کار استقلال را با مشکل مواجه کرده است.

پیش‌بینی تان از نتیجه بازی چیست؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و این مهم است که تیم پرطرفدار استقلال بتواند در دور‌های بالاتر هم حضور داشته باشد تا بر جذابیت مسابقات اضافه شود، چون در نبود تماشاگر همین الان هم مسابقات جلوه قشنگی ندارد و از طرفی استقلالی‌ها هم در این فصل سختی‌های زیادی دیدند. دوست دارم استقلال برنده شود.
7474