سرمربی رم پس از تساوی: می‌خواستم از ژکو مراقبت کنم

سرمربی رم پس از تساوی: می‌خواستم از ژکو مراقبت کنم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رم اعلام کرده هدفش از گذاشتن ژکو روی نیمکت، مراقبت از او بوده است.

به گزارش فوتبالی، فونسکا پس از بازی به خبرنگار DAZN گفته: نمی‌توانیم بگوییم اگر ژکو بازی می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد. فکر می‌کنم نیمه اول خوبی داشتیم. ۳ یا ۴ فررصت را از دست دادیم که می‌توانست نتیجه را تغییر دهد. در نیمه دوم ورونا به توپپ‌های بلند روی آورد. ما روی توپ‌های دوم مشکل داشتیم و حفظ مالکیت توپ اینگونه سخت بود. همچنان برای گلزنی فرصت ایجاد می‌کردیم و فکر می‌کنم اگر یک گل می‌زدیم همه چیز متفاوت می‌شد. تمرینات ۳ هفته اخیر برای ما سخت بوده است اما تیم در فرم خوبی از لحاظ فیزیکی قرار دارد. نیمه دوم را آن گونه که می‌خواستیم کنترل نکردیم زیرا توپ‌های دوم را نمی‌خواستیم اما بازی را با حضور در محوطه جریمه حریف به پایان رساندیم پس مشکل بدنی در کار نبوده است. شیوه بازی تیم با ۳ دفاع در انتها فصل گذشته را دوست داشتم. همیشه گفته‌ام که برای بازی با ۳ یا ۴ دفاع آماده هستیم اما از بازی با ۳ دفاع لذت می‌برم.

فونسکا در ادامه افزود: پرز کرونا داشته و در فرم خوبی قرار ندارد و نمی‌توانستم برای استفاده از او ریسک کنم. این سیستم را با حضور مخیتاریان در پست شماره ۹ کاذب دوست دارم اما به یک مهاجم دیگر نیاز داریم که در حال کار روی این مسئله هستیم. مهاجمی که بتوانند در فضا حمله کند. حضور ژکو روی نیمکت؟ هفته سختی برای ژکو بوده و من می‌خواستم با این تصمیم از او مراقبت کنم.

هفته آینده رم و یوونتوس با هم دیدار می‌کنند. از فونسکا پرسیده شد ژکو در کدام تیم بازی خواهد کرد که او پاسخ داد: خواهیم دید!

1101