بارتومئو: مسی؟ نمی‌توانستیم اجازه جدایی بهترین بازیکن دنیا را بدهیم

بارتومئو: مسی؟ نمی‌توانستیم اجازه جدایی بهترین بازیکن دنیا را بدهیم

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا در مورد اتفاقات مختلف صحبت کرد و برای اولین بار پس از جنجال مسی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو در مورد نامه درخواست مسی برای جدایی و منصرف شدن وی صحبت کرد:" به عنوان مدیر وارد هیچ جنگی با مسی نشدم. مسی کاپیتان و رهبر ماست و این را در روزهای اخیر هم دیده ایم. همان طور که دیدید، او درون زمین حرف می زند. این بحث تمام شده است. من، هیچ عضوی از هیئت مدیره یا کادر فنی نمی توانستیم اجازه بدهیم که بهترین بازیکن دنیا از بارسلونا برود. تیم به او نیاز داشت. برخی حرفها بهتر است که داخل خانه زده شوند. از تیم حمایت می کنیم. باید به مسی به خاطر ماندنش با ما تبریک بگوییم. مهم است که در خانه اش بازی می کند. می خواهیم که در این باشگاه بازنشسته شود. "

در حال حاضر بیش از 20 هزار امضا توسط اعضای رسمی برای برکناری بارتومئو جمع آوری شده  و در صورت تایید امضاها برای برکناری هیئت مدیره و مدیریت کنونی، همه پرسی برگزار خواهد شد. اگر در این همه پرسی رای به برکناری هیئت مدیره فعلی داده شود، بارتومئو و بقیه مدیران بارسلونا مجبور به استعفا خواهند شد. بارتومئو در این باره گفت"این یک کاغذبازی عادی اداری است. هیئت مدیره کار خود را می کند. پنجره نقل و انتقالات در روز پنجم اکتبر بسته می شود. سعی می کنیم تیم خوبی را بسازیم. هیئت مدیره از تعداد امضاها شگفت زده شده است اما به دموکراسی و قوانین باشگاه احترام می گذاریم. در حال حاضر کسی به استعفا فکر نمی کند. باشگاه قرار نیست که متوقف شود. تعداد امضاها عدد بسیار بالایی است و قطعا شگفت زده شدیم. اما این باشگاه دموکراتیک است و تا 10 روز دیگر امضاهای جمع شده باید تایید شوند. این یک پروسه بسیار شفاف است اما ما متوقف نمی شویم و کار خود را می کنیم. همه روی کار خود تمرکز دارند."

وی در مورد مذاکرات برای خرید دیپای بیان کرد:" مشکل ما با لیوت در مورد پول نیست. بارسا منابع کافی را دارد اما قبل از این که بازیکنانی خریده شوند، برخی باید بروند. لوتارو؟ نمی خواهم اسم خاصی را انتخاب کنم. درامد بارسا مثل خیلی از باشگاه های دیگر کم شده است و می خواهیم به قوانین فیرپلی مالی احترام بگذاریم. سوارز؟ در حال حاضر بازیکن بارساست و نمی توانم چیز دیگری بگویم. یکی از مهم ترین بازیکنان باشگاه است و قرارداد دارد.

4125