زیدان در یک‌قدمی رسیدن به عدد 100 در لالیگا

زیدان در یک‌قدمی رسیدن به عدد 100 در لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - فصل جدید لالیگا برای رئال مادرید از روز یکشنبه استارت خواهد خورد. رئال مادرید در اولین بازی خود در لالیگا 2020/21 در سن سباستین به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت و یک بازی نسبتا دشوار خواهد داشت. این بازی می‌تواند برای زیدان تبدیل به یک بازی ویژه شود چرا که او در صورت پیروزی در این بازی به صدمین برد خود در لالیگا دست خواهد یافت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در آستانه‌ی صدمین پیروزی خود در لالیگا قرار دارد. او تاکنون 99 برد در لیگ فوتبال اسپانیا به دست آورده و دو بار در آن قهرمان شده است. زیدان می‌خواهد فصل 2020/21 را مقتدرانه استارت بزند و به دنبال قهرمانی در آن باشد تا پس از سالیان سال تبدیل به اولین مربی رئال مادرید شود که دو بار پیاپی قهرمان لالیگا می‌شود. زیدان با قهرمانی های متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد که می‌تواند به قهرمانی هایش تداوم ببخشد. زیدان با رئال مادرید در فصل گذشته سی و چهارمین لالیگای این تیم را بدست آورد و اکنون به دنبال رسیدن به سی و پنجمین لالیگا در فصل 2020/21 است.

زیدان همواره علاقه‌ی ویژه‌ای به لالیگا داشته و قهرمانی در آن را بهترین دستاورد خود قلمداد کرده است. باید دید که او مقابل رئال سوسیه‌داد به صدمین برد لالیگایی خود می‌رسد یا نه.

1470